• Ik heb een vriendin,en altijd als ik die spreek is die zat,of is ze aan het drinken,of gaat ze naar een club met vrienden om zat te zijn nzu.Ik bedoel,waar is die mee bezig?vind die da nog nermaal,en die vind da nog "stoer" ook om het zo te zeggen.Om eerlijk te zijn drink ik ook,maar dat is op fuiven,en jha..dan voel ik mij vele beter en vergeet ik alles.en jha,ik heb ook al hasj gebruikt,en toen voelde ik mij helemaal super in mijn vel.maar dat van hasj was 1 keer,dat doe ik nooit meer,en drinken is misschien 1 x op een maand of 2 maand.Maar bij haar is da mss wel 4 x op een week Oo dat is echt ni nermaal ofso ze Oo Ik snap da wel dat mensen dat willen doen om zich beter te voelen ofso,maar dat gaat ook echt wel zonder drank nzu Oo

    Geloof me drinken is niet stoer,En jouw vriendin is ook niet goed bezig nee.Maar voor de gezelschap drinken moet kunnen,Drink met mate zoals ze zeggen x] Iedereen drinkt wel toch =D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Geloof me drinken is niet stoer,En jouw vriendin is ook niet goed bezig nee.Maar voor de gezelschap drinken moet kunnen,Drink met mate zoals ze zeggen x] Iedereen drinkt wel toch =D

    Nja ik weet da.maar ik ga er niets over zegge,ik moei mij nimeer want dan krijg ik altijd ruzie.Maar soms drinke oke,maar me mate drinke doe ik ni ,, als ik drink is da echt tot ik op de grond lig,en da is ni gezond but das mss maar 1 x in 1/2 maand fsu xD

    (...)
    Nja ik weet da.maar ik ga er niets over zegge,ik moei mij nimeer want dan krijg ik altijd ruzie.Maar soms drinke oke,maar me mate drinke doe ik ni ,, als ik drink is da echt tot ik op de grond lig,en da is ni gezond but das mss maar 1 x in 1/2 maand fsu xD

    Ach jah boeiend,zij maakt haar eigen leven kapot niet jij x] En je bent maar 1 keer jong en 1 keer in de maand ofzo mag je je wel ladderzat drinken (A) Wów ik klink nu net je moeder ofzo -,- Maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel he Joyce die ook DIAMOND heet x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Oh, wat kan ik me aan zulke mensen irriteren, die zich lam zuipen of stoned op school komen of eens leuk door de gangen van school gaan roepen dat ze gaan roken. Dat is altijd puur om de aandacht. :3


    blame the bully.

    (...)
    Ach jah boeiend,zij maakt haar eigen leven kapot niet jij x] En je bent maar 1 keer jong en 1 keer in de maand ofzo mag je je wel ladderzat drinken (A) Wów ik klink nu net je moeder ofzo -,- Maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel he Joyce die ook DIAMOND heet x]

    Jha kbegrijp het ze :')

    Ik mag niet drinken tot m'n 18e :']


    No growth of the heart is ever a waste

    IK drink zoveel. Bier. Maar ik doe het niet om stoer te zijn ofzo maar vind het gewoon lekker. Maar stoer is het niet hoor,ik zie het als normaal xD Maar stoer is het zeker NIET.

    IK drink zoveel. Bier. Maar ik doe het niet om stoer te zijn ofzo maar vind het gewoon lekker. Maar stoer is het niet hoor,ik zie het als normaal xD Maar stoer is het zeker NIET.

    En trouwens: boeiend,zij maakt haar eigen leven kapot niet jij dus laat haar maar lekker haar gang gaan wnat ze komt er vanzelf achter wat er gebeurd als ze zat is.

    Ik vind dat je gelijk hebt^^
    Ik vind het gewoon vies als mensen altijd tegen me komen vertellen van 'ik was gisteren WEERAL zat' en zoiets...
    Ik vind dat drinken en roken kan, maar met mate x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind roken zelfmoord..
    Sorry dat ik het zo uitdruk, maar waarom zou je nu in hemelsnaam gaan roken terwijl je weet dan het slecht voor je lichaam, gezondheid etc. is?!
    Er zijn veel mensen die ik ken die roken en drinken en ik vind het tijdverspilling, geldverspilling, en zelfmoord!
    Ik vind het vreselijk...
    Om zo'n dingen kan ik dus echt gaan freaken.


    Moof

    Ik snap niet echt wààrom mensen gaan roken, vooral jongeren omdat ze dat toch zelf weten dat ze daar longkanker van krijgen?

    mss om 'erbij' te horen, maar das dan NOG stommer


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind dat je gelijk hebt^^
    Ik vind het gewoon vies als mensen altijd tegen me komen vertellen van 'ik was gisteren WEERAL zat' en zoiets...
    Ik vind dat drinken en roken kan, maar met mate x'D

    Hoor mij nu, ik klink als een volwassene x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay