• Gisteren heb ik echt kut nieuws gehad...
    Ik hockey(de) in de MB1, (voor meisjes in de B categorie het hoogste.) maar ik hockey pas 3 en een half jaar. De andere meiden in mijn team al 7 jaar. Gisteren kwam mijn coach vertellen dat ik toch naar de MB2 moest (niveau lager). Omdat mijn techniek niet geweldig is en dus het verschil groter werd. Die klap kwam hard aan, like het is maar een sport maar die sport betekent heel veel voor me. Als er iets kuts was gebeurt kon ik het met hockeyen vergeten. Ik had ook net mijn draai gevonden in het team... Maar misschien begrijpen jullie nu wel dat ik beetje depri ben en heb eigenlijk geen zin om quizlets te schrijven. Dus sorry voor de mensen die mijn serie maken! ('t zijn er niet veel maar toch.)
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    Iemand tips?


    Tears are crashing out of my eyes

    Anouk =(
    Misschien, kan je het aankijken in het nieuwe team, wel van een niveau lager, maar daardoor word het hockeyen niet anders :)
    Sterkte <3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Anouk =(
    Misschien, kan je het aankijken in het nieuwe team, wel van een niveau lager, maar daardoor word het hockeyen niet anders :)
    Sterkte <3

    One problem,
    De straningstijden zijn zo geplant dat wij dat niet kunnen regelen met het Trampoline springen vna mijn zusjes en met school. Dus we zijn aan het kijken of dat gaat anders moet ik ergens anders gaan hockeyen. Kijk want ik woon in Raamsdonksveer en ik hockey in Tilburg! Dat is zo ongeveer 35 minuten rijden.


    Tears are crashing out of my eyes