• Haay ik heb een nieuwe serie, ik heb er al een topic van gehouden voor de rollen, maar nu zijn de eerste delen er echt ^^
    Voorstuk:
    In het dorpje genaamd Loitsche wonen de Kaulitz tweeling. Aan de andere kant van hun straat woont de familie Lisboa. De familie bestaat uit een vader, moeder en 4 dochters. De dochters zijn allemaal stuk voor stuk bloedmooi. Althans volgens de jongens, maar er is iets met de meisjes aan de hand. Ze trekken zich steeds meer terug. Als Georg en Gustav op een dag ook in Loitsche zijn slaat het noodlot toe..
    Een van de zussen is iets overkomen en is daarvoor naar het ziekenhuis gebracht, maar de vraag is hoe wat en waarom? De jongen proberen er achter te komen, het meisje komt even later weer terug naar huis. Op een feest waar de jongens zelf ook zijn gebeurt er weer wat en deze keer overleeft ze het niet. De rest van de zussen gedragen zich apart en ze worden ook door hun ouders teruggetrokken. Contact met de buiten wereld is in hun ogen verboden, maar wat als het weer gebeurt..

    De link:
    http://www.quizlet.nl/serie/14792/raquosuicidelaquo/

    Hopelijk lezen jullie hem ^^


    ~

    waar gaat het nog meer over xD


    Sharon<3Moos

    waar gaat het nog meer over xD
    extra info gevoegd * x)


    ~

    oke thanx ik ga hem make maar later moet hw make je ziet wel een reactie oke(Y)


    Sharon<3Moos