hooiii, ik heb een paaar weken terug een hele knappe jongen ontmoet, ik denk dat ik hem wel leuk vind. hij vroeg zelf een paar dagen later wanneer ik weer naar rotterdam kwam dus na wat afgesproken te hebben ga ik aankomende woensdag met wat vrienden naar rotterdam, heeft iemand tips hoe ik me moet gedragen behalve mezelf zijn, ik klap heel snel dicht, en ben bang dat ik domme dingen ga zeggen hoe kan ik dat voorkomen? xxxx
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Afspraakje met boy
Afspraakje met boy - Liefde, Vriendschap & Familie
-
14 juli 2012 - 21:3614 juli 2012 - 21:3914 juli 2012 - 21:40
Ik ga je opdracht compleet negeren, de enige tip die je van mij krijgt is jezelf zijn.
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
14 juli 2012 - 21:41Hang de hele tijd aan zijn arm en fluister in zijn oor dat je verliefd op hem bent.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
14 juli 2012 - 21:41Oké, behalve jezelf zijn: Probeer te ontspannen. Hij is misschien leuk en heel speciaal, maar hij is geen God, dus je hoeft je niet heilig te gedragen. En je zal vast iets doms zeggen of iets waar je je voor schaamt, want dat gebeurd altijd op zulk soort momenten. Probeer het jezelf gewoon niet al te kwalijk te nemen wanneer het gebeurd en zet jezelf er overheen.
Dan zal hij daar heus ook niet snel op afknappen.
Als laatste blijft het toch bij wat je niet perse wilt horen, maar wel de nummer één regel blijft voor heel veel mensen: Wees jezelf. Meer dan dat kun je toch niet verkopen als je geen acteur bent.[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:42 ]
Til hug og blod.
14 juli 2012 - 21:43Doe net zoals ik op een afspraakje en raak de weg kwijt in zijn huis .
i put the fun in funeral
14 juli 2012 - 21:43Sjiriki schreef:
Gillen, keihard wegrennen en je verstoppen
Hahaha i lol'd.
OT: Gewoon jezelf zijn (:14 juli 2012 - 21:5014 juli 2012 - 21:50Schrijf wat onderwerpen op een papiertje, als het gesprek stil valt, kun je daarover beginnen Trek kleding aan waarin jij je lekker voelt en probeer te ontspannen, waarschijnlijk is hij net zo zenuwachtig als jij bent
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
14 juli 2012 - 23:19Authentic schreef:
Be yourself.26 - 02 - '16
14 juli 2012 - 23:2114 juli 2012 - 23:35Ik heb dat ook vaak als ik bij een jongen ben dat ik dichtklap. Probeer gewoon jezelf te blijven, doe iets aan waar je je mooi én goed in voelt en er gaan vriendinnen mee? Dat is al goed, dan kan je gewoon met hen lol maken en ben je misschien meer op je gemak. Je moet ook in jezelf denken 'ik zie hem als vriend, niet als meer'. Dat denk ik ook vaak, ookal is dat niet zo. :p Dan relax ik altijd weer en doe ik normaal. Alé ja, wat je normaal kan noemen.
Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley
14 juli 2012 - 23:38Als het echt gezellig is en het klikt, klap je niet dicht. Believe me. En al zeg je iets stoms, so what? Waarschijnlijk heeft hij dat niet eens in de gaten.
ars moriendi
15 juli 2012 - 0:14Boy? Vanwaar die taalswisseling? Jezelf zijn en doen alsof je hem al jaren kent ^^
Shit happens but pee happens a lot more.
15 juli 2012 - 0:18Je titel doet me denken aan van die rappers, en Hale.
Hij is mn boy, mn ventje. Wij zijn forever.And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
15 juli 2012 - 11:58