Wel, een halfjaar geleden leerde ik dus een jongen kennen op de schaatsbaan die ik echt wel 'wow' vond, en zaterdag kwam ik hem tegen op een feestje en sinds toen heb ik zijn nummer en sms ik met hem.
Dinsdag heb ik met hem afgesproken, en hij is op zich best wel een sociale jongen, hij kan goed een eerste contact leggen enzo, maar hij was verder eigenlijk veel stiller en minder 'zelfbewust' (nuja, ik bedoel, het is best een mooie jongen, maar volgens mij beschouwt hij zichzelf echt wel niet als iemand mooi, maar als iemand gewoon) dan ik dacht. Hij was heel eerlijk en heeft echt wel veel verteld over bijvoorbeeld school, dat hij 2x is blijven zitten, zelfs dat hij ooit werd gepest enzo.
Daarvoor al, maar zeker nadat we hadden afgesproken stuurt hij echt wel lieve berichtjes, waar ik ergens wel van denk van, oke, misschien best overdreven, maar aan de andere kant denk ik ook weer niet dat hij het echt zou doen om mij te 'playen', want hij is uiteindelijk 19, en heeft ehct wel wat beters te doen + hij komt echt niet over op mij als een slecht mens.
Maar wat nu het probleem is; ik kan best wel proberen in te schatten wat voor een jongen het is, en hoe hij in elkaar zit, aan de hand van de eerste x dat ik hem ontmoette, dinsdag en die paar verhalen die ik heb gehoord van een vriendin die hem af en toe ook ziet, maar dat is het. Verder heb ik totaal geen beeld van hem, omdat ik verder niet een gemeenschappelijke vriend(in) heb, dus eigenlijk ken ik niemand die hem echt kent.
De vriendin die ik het meest vertrouw zei dat ik het gewoon zo moest laten en hem moest vertrouwen, omdat hij uiteindelijk tot hier toe wel eerlijk is geweest tegen mij, en ik anders zelf eigenlijk degene zou zijn die het verpest door wantrouwig te blijven, maar zelf weet ik het nog niet echt zeker.
Wat vinden jullie, zou het toch niet beter zijn om eerst echt meer van hem (en zijn verleden) te weten te komen, voor ik hem echt zou geloven? En zo ja, hebben jullie dan ook misschien een idee van hoe? ;s
effort never betrays you