Ike,, Ike Huppelkut 1
Foto;
http://kuebicore.deviantart.com/art/green-blond-hair-58675920
Testeke;
Hoii! ik ben Elle,, en Huppel al zoon 15 jaartjes overr deze te kleine aarbol heen,, Ja hallo,, ik ben onderhand overal al geweest! dus tja,, de welrdel is maar klein,, en vierkant,, of was hij nou rond,, Ag wat boeit het,, het intreseert me tog niet! Wat me daar in tegen wel intreseert, is me sgoenen Colecie! Hij is heel groot, en mooi! Will je hem zien?! Maar heb nu geen tijd voor dat,, want ik moet me kleertjes zo ook nog op kleur leggen,, ja mijn Papie is nog al rijk,, Dus ik heb heel veel kleren,, Meestal doet me Kamer meisje dat voor me,, me kleertjes op kleur legen,, en rokjes bij rokjes, Topjes bij topjes,, maar die is ziek, dus ik moet het zelf doen van me Papie. Ik krijg egt alles van me Papie,, wat ik maar wil! Dus ik snap ook niet hoezo,, hij dan niet iemand anders stuurt voor me kleertjes,, want ik moet zo naar de stad,, met me Sgattjes! Ja,, weer nieuwe Kleertjes kopen! In mijn Fafo Winkeltje,, staat nu egt een Bitch agter de Kassa,, ik mag haar egt niet,, oke,, ik mag al snel mensjes niet,, ik bedoel,, ze moeten alles doen wat ik will,, enzo niet,, dan bel ik mijn Papie!! O,, oepsie,, mijn Honnies zijn er,, dus moet gaan
Bye Xxx
Dunno ><