• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137237

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -O zo dus thiehie. /\„/\


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik pak zijn hand en laat me omhoog trekken. 'Ik heb ook honger'zeg ik terwijl ik rustig naar de rest loop met Danny.

    Danny

    We lopen naar de rest.
    "Wie zorgd voor het eten?" Vraag ik dan en kijk naar de barbecue. Ik trek automatisch Drew mee omdat ik zijn hand nog vast heb, wat ik vergeten was.
    "Ik heb honger namenlijk." Grinnik ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    'Ik heb hier een bord vol vlees,dus daar kan je van pakken'zeg ik terwijl ik het bord omhoog hou. 'En ik ga zo weer wa vlees erop gooien'zeg ik en glimlach even naar Danny.

    Danny

    "Dank je- Oeh kippy kippy!" Roep ik als ik satestokjes zie. Ik pak er een van het bord.
    "Ook wat?" Vraag ik na een hap te hebben genomen, en ik hou de satestokje voor Drews neus.
    "Het is lekker!" Grinnik ik.
    Ik kan nog steeds niet echt wennen aan het idee dat ik een jongen leuk vind, maar erg vind ik het niet. En dat hij mij leuk vind, vind ik wel grappig, en leuk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik begin te lachen om Danny's reactie bij het zien van een satéstokje. 'Ook wat?' vraagt hij als die een hap heeft genomen en het satéstokje voor mijn neus houd.'Het is lekker!' grinnikt hij en ik gris lachend het satéstokje uit zijn hand en neem een hap. 'Hmmmm heel lekker'zeg ik grijnzend en steek mijn tong uit naar Danny.

    Danny

    Ik kijk naar mijn lege hand en dan naar Drew.
    "Die was van mij." Zeg ik met een pruillipje.
    Ik graai naar het satestokje die Drew in zijn hand heeft en lach.
    "Nu moet je het goedmaken." Zeg ik grijnzend. Al snel trek ik weer een pruillipje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik kijk naar Danny en grinnik.'Nu moet je het goedmaken.'zegt hij grijnzend en trekt al snel weer een pruillipje. Ik kijk hem grijnzend aan,Ik zet een dramatisch stemmetje en begin te praten. 'Ow Danny hoe kan ik het dan goedmaken?'Vraag ik dramatisch en grinnik even kort.

    Danny

    Ik kijk lachend naar Drew, hoe dramatisch hij doet.
    Even kijk ik naar Austin en schiet in de lach. Dan kijk ik weer naar Drew. "Verzin dat zelf maar." Grijns ik dan en geef hem een speels duwtje.
    Weer kijk ik even naar Austin en weer terug. Wat zal hij wel niet denken nu?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:56 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik grinnik om Danny en Drew en zie dat Danny een paar keer naar mij kijkt. Ik ga wel lachen als dat een stel wordt, als hun samen zijn kan je volgens mij de hele tijd lachen.

    Andrew
    Ik grijns naar Danny en knik.'Verzin dat zelf maar' grijnst hij en geeft me een speels duwtje. Hmm.. zelf wat verzinnen hé, dan ga ik het niet hier doen. Ik pak twee satéstokjes van het bord bij Austin en geef er één aan Danny. 'Gaan wij zo nog even lopen?'vraag ik zacht aan Danny.

    Danny

    "Dank je." Zeg ik als ik een nieuw satéstokje van Drew krijg.
    "Gaan wij zo nog even lopen?" Hoor ik Drew zacht aan me vragen.
    Ik kijk naar hem. "Natuurlijk." Glimlach ik naar hem.
    Maakte hij het nu goed door een satèstokje te geven? Of komt dat nog.
    Ik lach even. Ik denk te veel na. "Kom, zullen we gaan zitten?" Vraag ik en kijk naar waar we net zaten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine

    'dankjewel lieve schat' zeg ik tegen jayson en pak een stokje, en neerm er een hap van. 'hmm lekkerhoor' zeg ik lachend en doe de deken nog wat beter over mijn benen.

    Andrew
    'Natuurlijk'glimlacht hij en ik glimlach ook. Dan zou ik weer even helemaal alleen met hem zijn,dan zou ik het wel "goedmaken". 'Kom, zullen we gaan zitten?'vraagt hij terwijl die naar de plek kijkt waar we net zaten. 'Ja is goed'zeg ik en loop er al heen.

    Jayson
    ik glimlach en ga naast Jasmine zitten. Ik kijk even naar Austin die aan de andere kant naast me zit en glimlach even. 'Ze zijn echt lekker 'zeg ik terwijl ik nog een satéstokje pak en er van begin te eten.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 12:18 ]