• Er waren eens drie lieve meisjes die Belle, Ping & Lumiére heetten. Ze besloten om samen af te spreken in een stadje dat bruhhe noemde. Daar beleefden de meisjes heel erg veel plezier. Na een tijdje besloten ze om naar huis te gaan en namen de bus.

    Er stapten een beetje een erg rare familie op de bus. Een van die familie was een kinderuitperser met een buggy. Het lukte maar niet om de buggy op de bus te krijgen en Lumiére mompelde dat ze het niet al te leuk vond.

    Blijkbaar zaten er twee marginalen naast Lumiére en Ping en die zeiden dat Lumiére een trees met schele ogen was. Lumiére moest lachen.

    Enkele meters verder sloot de kinderuitperser het dakraam van de bus. Dit vond Ping niet leuk. Ze zei rustig ja hallo, wat de marginalen opmerkten.

    Marginaal een zei wat hallo? Waarop marginaal twee antwoordde ja het is warm in een bus. Marginaal een zei dan dat je maar moest lopen als je te warm had en marginaal twee zei daarop dat als je te koud had je maar een frak moest aandoen. Marginaal een werd nog gemener en zei slet. Marginaal twee deed zijn vriendje na en zei hoer.

    Dat was niet zo lief.

    Toen stapten Belle en Ping af. De twee marginalen zeiden slet. Dat vond Lumiére niet echt lief van hen. Even later moest Lumiére afstappen. De twee marginalen zeiden nu hoer. Lunmiére antwoordde dag homo en dag marginaal, wat haar een grote middelvinger opleverde.

    En ze leefden nog lang en gelukkig. (En ja, dit is echt gebeurd!)

    Belle= Errin
    Ping= Navigate
    Lumiére= Authors


    Olive

    marginaal twee = ping

    Aha.... maar wie is nou de boosdoener en waarom? /denk dat ik moe begin te worden


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Aha.... maar wie is nou de boosdoener en waarom? /denk dat ik moe begin te worden

    Het komt erop neer dat sukkelaars vervelend tegen ons deden omdat ik zei 'ja hallo' toen dat mens het dakraam sloot in een niet al te koude bus.
    Ik ben er trouwens ook van overtuigd dat je als passagier niet aan het dakraam hoort te prutsen.

    Navigate schreef:
    (...)
    Het komt erop neer dat sukkelaars vervelend tegen ons deden omdat ik zei 'ja hallo' toen dat mens het dakraam sloot in een niet al te koude bus.
    Ik ben er trouwens ook van overtuigd dat je als passagier niet aan het dakraam hoort te prutsen.


    Nee dat mag hoor :Y) Dat is speciaal gemaakt dat de passagiers eraan mogen prutsen. Maar het was echt veels te warm aub zeg.


    Olive

    Ik heb eens gevochten tegen drie meiden in de bus :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Arme Belle, Ping en Lumiere.


    SLOAN.

    Authors schreef:
    (...)

    Nee dat mag hoor :Y) Dat is speciaal gemaakt dat de passagiers eraan mogen prutsen. Maar het was echt veels te warm aub zeg.

    Pff, dan nog hoor jij niet te beslissen wat je in een VOLLE bus daarmee moet doen.

    Navigate schreef:
    (...)
    Pff, dan nog hoor jij niet te beslissen wat je in een VOLLE bus daarmee moet doen.


    Ik heb al vaker ambras gehad met die familie, slecht gewoon :'D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik heb al vaker ambras gehad met die familie, slecht gewoon :'D
    Zou je ook niet, die zaten ons heel de tijd uit te schelden en toen ik over mijn voeten begon, waren ze mij gewoon aan het uitlachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Zou je ook niet, die zaten ons heel de tijd uit te schelden en toen ik over mijn voeten begon, waren ze mij gewoon aan het uitlachen.


    Maar das nie normaal. Echt waar, vorige keer begonnen ze tegen een zwangere vrouw. Kheb me daar ook van mijn neus gemaakt. Dikke margi's.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Maar das nie normaal. Echt waar, vorige keer begonnen ze tegen een zwangere vrouw. Kheb me daar ook van mijn neus gemaakt. Dikke margi's.
    Ze zouden beter zelf eens naar hun schele kop kijken, want dat waren geen vooroordelen meer, maar feiten dat je bij hen zag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ze zouden beter zelf eens naar hun schele kop kijken, want dat waren geen vooroordelen meer, maar feiten dat je bij hen zag.


    Ja aub zeg, ik ben niet eens scheel!


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ja aub zeg, ik ben niet eens scheel!
    Die zeiden dat waarschijnlijk gewoon omdat je een bril aan had. En komaan zeg, bus op bus af, bus op. Make up your mind zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?