• vraag ik jullie of jullie mij willen helpen met mijn raam.
    Mijn raam kan dus zo en zo open. Nu heeft mijn schoonmaakster het raam schoongemaakt, maar heeft ze de hendel dus halfverwege gezet, waardoor het raam nu maar aan één hoekje hangt.
    Ik wist hoe ik het moest oplossen maar ben het vergeten, dus nu vraag ik jullie, als je ook zo'n raam hebt, of jullie weten hoe je dat moet fixen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    helemaal dicht doen en helemaal vergrendelen en dan terug openen? It works for me?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Een heleboel keren prutsen en dan lukt het meestal. Bij ons op school hebben wij daar ook heel veel last van en dan is het één iemand die dan 'de magische handen' heeft om dit probleem op te lossen :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmm mijn tante heeft ook zo'n raam en ik heb het voor elkaar gekregen om hem ongeveer zo te krijgen als jij zegt maar hoe ik het weer terug heb gedaan zou ik niet meer weten..
    Ik denk dat je gewoon kan proberen om aan dat ding te trekken en te duwen tot het terugvalt zoals het hoort? Dat werkt bij mij vaak wel als ik dingen gesloopt heb of het lukt of het valt helemaal in elkaar...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    heb ook wel es t zelfde... als we hetzelfde systeem is iig xD dichtduwen en hendel terug draaien?


    Life is hard, just break it with your head <3

    Yulivee schreef:
    helemaal dicht doen en helemaal vergrendelen en dan terug openen? It works for me?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik heb ook zo'n raam, en ik ben blij dat ik dat nog nooit heb gehad, want ik zou het nooit kunnen oplossen :) x

    Yulivee schreef:
    helemaal dicht doen en helemaal vergrendelen en dan terug openen? It works for me?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oo, zo'n raam heb ik ook! Ik deed dat ook een keeren ik dacht dat ie kapot was. Maar je moet gewoon terug duwen en draaien aan de hendel zodat die weer goed komt


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb het! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf