• Heey iedereen,
    ik heb een story op quizlet (die nog niet is geactiveerd)
    Ik wil daar graag hulp bij want als ik in de vakantie weg ben, kan diegene nog een paar stukjes schrijven.
    Verhaallijn:
    Lelie Engel, van district 4 word uitgekozen als tribuut om mee te doen met de 100ste Hongerspelen. Er is alleen 1 probleem, dit is de vierde Kwartskwelling. Kinderen die 16, 17 of 18 zijn krijgen nog is 60 keer hun naam erbij in de Boetebol. Lelie's naam doet daarom 105 keer mee, om ook nog bonnen te krijgen. Er is nog een kleinigheidje; Als je coach een parachute verstuurt, weet je niet zeker of hij bij jouw aankomt. En als het spel begint is er nog een grote verassing.

    Willen jullie dit even invullen?
    *Welke boeken heb je gelezen van de Hongerspelen?

    *Ga je in het begin-midden-of het eind van de zomervakantie op vakantie?

    Naam voor de story:

    Hoevaak ben je online:

    *Stukje schrijven:



    Vragen met een * moet je invullen gheghe ;$

    xx


    Het orakel van Delphi.

    Wie gaat er nou voor iemand anderrs verhaal een verhaal schrijven? Dat is gewoon belachelijk.


    Pretty is just a pretty word.

    SEXYSTYLESx schreef:
    Wie gaat er nou voor iemand anderrs verhaal een verhaal schrijven? Dat is gewoon belachelijk.


    Natuurlijk niet, als zij het wil kan zij er gewoon om vragen toch?

    -

    Maar ik denk dat als je story tóch nog niet geactiveerd is, je net zo goed gewoon na je vakantie weer verder kan schrijven. c:

    Voor het geval je écht nog iemand nodig hebt:
    Welke boeken heb je gelezen van de Hongerspelen?: Alle 3.
    Ga je in het begin-midden-of het eind van de zomervakantie op vakantie? Geen idee? c: Maar misschien ga ik niet eens.
    Naam voor de story: ?
    Hoevaak ben je online: Elke dag.
    Stukje schrijven: Kijk maar op mijn profiel.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:29 ]