Het verhaal gaat over het meisje Zoë. Haar moeder overlijdt als ze acht is en op hetzelfde moment wordt haar vader ontslagen en moeten ze hun huis uit. Haar vader neemt haar mee naar de plek waar hij en haar moeder elkaar ontmoet hebben. Kiev.
Eenmaal daar begint hij te drinken en twee maanden later sterft hij ook. Zoë heeft helemaal niets meer en leeft daar op straat, ze raakt bevriend met Pavlov en samen stelen ze. Ze veranderd haar naam in Mina.
Het verhaal begint als ze zestien is en dealer van drugs, ze gebruikt het zelf niet maar veel straatkinderen zijn verslaafd en geven haar er geld voor. Elke dag komt er een bus langs, in die bus zitten vrijwillegers die de straatkinderen te eten geven, vorolichting en soms ook school.
One Direction wordt ambassadeur van Unicef en gaan voor een project meenaar Kiev, waar straatkinderen wonen. Ze ontmoeten daar Mina, die hen de stad laat zien en haar verhaal vertelt.
Ik heb rollen nodig (het spijt me, geen vriendinnen van One Direction) voor de straatkinderen die Mina helpt en voor de verslaafden straatkinderen die drugs willen.
Als jullie dit lijstje willen invullen zou dat heel fijn zijn:
Naam: (houdt er rekening mee dat mensen in Oekraïne vaak andes heten)
Leeftijd:
Hoelang leeft hij/zij al op straat:
Waarom leeft hij/zij op straat:
Kent Mina van:
Is wel/niet verslaafd:
Uiterlijk:
Alvast bedankt, en als je nieuwsgierig bent naar het verhaal dan kan je bij mijn stories kijken.
Liefs, Verena.
[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 10:38 ]
The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return