• Hoii,, Hoii!!
    Ik had het iedee al eerder,, en heb er ook al eerder rollen voor weg gegeven,, maar ik ben al me bestanden kwijt!!! Sorry,, het spijt me egt heel erg!! Voor de mensjes die er in zaten!!

    Maar,, dus ik ga opnieuw rollen weg geven.. Maar eerst even het verhaal!

    Het gaat over een meisje,, Kitteny! Ze is Dol op Skateboarden,, Eigenlijk is dat zoon betje haar leven,, Maar na een ONgelukige vall, tijdens een Wetstrijd, zal ze nooit meer kunnen Skate,, Zelfs niet lopen,, Ze zit voorgoed in een rolstoel. ATeminsten,, dat denkt ze, en dat word haar dan ook wijs gemaakt! Ze gelooft er in, En Kitteny,, doet niet eens haar best, om te staan, Todat, Pahaha,, en ik ben nu helmaal niet gemaan,, want alls je het wil weten moet je hem maar lekker gaan maken,,
    Hij is mischien wat anders,, dan de vorige,, maar, hoop dat dat niet Boeit..
    Oke ik ga doen met verassingen!!!

    1#HoneyPoepx3
    2#TomSexx
    3#NouszKITTEN
    4#DarkAngelTom
    5#Nickaaii
    6#NimmaGirl
    7#xPOKEMONKID


    Bekentmakening!!

    1# Bf Kitteny,, Vriendin Bill!
    2# Vriendin Gustav!
    3# Vriendin Georg!
    4# Andere Bf Kitteny, van de Skatebaan!
    5# Nu nog vriendin Tom!
    6# Vriendin Andreas
    7#Skatevriendin Kitteny



    Ik hoop dat jullie tevreden zijn met je roll, want er word niet gerult :P


    Dunno ><

    ik had ook een rolletje!:O telt dat niet meer dan?of wel??


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik had ook een rolletje!:O telt dat niet meer dan?of wel??

    Alle mensjes die al een rol hadden,, moeten het even zeggen,, want die komen er zowiezo in ;)


    Dunno ><

    ik wil wel verassing 3 of 6


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik had een rol van Bf op skate:P


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Verassing; nummeroooooooooooo 3 x)

    Plaatje; http://i232.photobucket.com/albums/ee174/avrillavignerox26/demi-13.png

    Tekst, Met alles er op en er aan!! ;
    Haay bitches ik ben Anouschka en 17 jaartjes oud. Ik ben op dit moment nog wonend bij mijn ouders, maar ben van plan snel een eigen optrekje te zoeken. Of gewoon een optrekje met mijn vrienden. Voor de rest ben ik vaak bij hen te vinden. Gewoon wat rond hangen of op de skatebaan. Er is altijd een ontzettende relaxte zweer. Voor de rest is mijn leven heel relaxt en heb ik niks te klagen. Ik heb een verslaving, genaamd lollypops. Ook aan chocolade, maar welk meisje nou bijna niet. Maar ik ga, ga naar mijn friends. You know. Bubaai «3


    ~

    ik had een rol als Bf Kitteny van op de Skate baan;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Varassing; 3 of 6

    Plaatje; http://www.famosasyfamosas.com/fotos/d/1171-2/selena-Gomez005.jpg

    Tekst, Met alles er op en er aan!! ;
    Yoooo K ben Shanice,Nop ik ben GEEN Chinees,ik word zo vaak genoemd en ik erger me daar verschikkelijk aan!punt 1 : Ik heet gwn SHANICE! en punt 2 : Ik ben GEEN chinees ik ben een Indo!!Naja ik ben 16(mag je veranderen)jaar geleden op deze stupid world beland.Jep Stupid jah deze wereld ik in een woord STOM!kijk op school heb ik niet echte veel vrienden en heb ik vaak ruzie met de huppels van school.Ik ben een beetje jongens achtig,Ik hou van skateboarden,voetballen,basketballen en hiphop.Verder vind ik muziek ook heel tof,en dans ik 24/7/12!!Ik hou van Spruitjes en wortels!!jah lkkr gezond!verder hou ik helemaal niet van rodekool en stampot,behalve andijvie of hoe dat ook heet.Ik lust graag friet en ik ga ook vaak naar de mac,maar ik kom niet aan raar he!!en nu niet denken da ik een eetstornis heb want dat is het niet!!Ik hou van baggybroeken,lange shirts,en petten.Maar ik vind skinny's ook wel hip.Waar in je mij nooit zo zien is in een mini rokje!!ik vind da zo hoerig!!maja als jij da leuk vind accepteer ik dat,alleen als jij mij ook accepteerd!!naja ik hou van candy en dat soort dingen mijn stopwoordjes zijn : WTF,liefkeeee hou je muil!,wa jij wil man....
    ach jahhh ik zie je wel weer eens ;)

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Varassing; 5
    Plaatje;
    http://farm1.static.flickr.com/6/86662184_b6c6172dcb.jpg
    Tekst, Met alles er op en er aan!! ;
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden an laat ze dan ook echt niet vallen
    Verder hou ik van skaten en teksten schrijven
    Als ik een idee heb voor een leuke tekst ga ik het liefst op een rustig plekje zitten zo kan ik me neter concentreren ;)
    Ook hou ik van graffiti en maak daarom ook ontwerpen heb al een heel kladblok vol
    Ik was een keer bijna gsnapt door de politi en had daarom bijna een strafblad voor graffiti maar gelukkig heb ik hem niet en kan ik gewoon lekker door met graffiti spuiten en bewonderen ;)
    Ook kan ik verlegen zijn maar dan komt dat meestal door complimetjes ik weet dan niet wat ik er mee moet en dan word ik verlegen
    Maar ik kan ook een grote bek hebben hoor dus ben niet zo snel op mijn mongje gevallen
    ook ga ik graag uit en kan ik niet leven zonder muziek
    daarom ga ik de deur ook nooit uit zonder mijn mp3
    Maar ik ga nu mijn mog gaat af mzzl (K)


    You can't touch music but music touch you

    ik had een rol als Bf Kitteny van op de Skate baan;)

    xX



    OKe sgat,, Wil je die rol nog steeds,, of wil je gewoon een verassing,, en wil je ook even de info hier droppen,, maar ik om vraag;) aangezien iik dat kwijt ben:P


    Dunno ><

    ik zal wel ff nieuwe info dropen!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Varassing; 4

    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67466

    Tekst, Met alles er op en er aan!! ;
    Heey Lievords!!:D
    Ik ben Karin.
    Ik ben 17 jaar oud,heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    ik lief; Skate,Snowboarden,mijn vrienden en vriendinnen en muziek luisteren(cool).
    Ik ben meestal te vinden op de Skate-baan samen met Kitteny!Maar na dat ongeluk!:O Das echt erg!!:( Ik leef helemaal met haar mee!! Ik zou niet weten wat ik dan zou doen!!:O...
    Ik haat; onrecht,Spinnen en oneerlijkheid!!
    Als ik een spin zie kun je maar beter oordopjes in doen!:Y).
    Verder kan ik ook best wel goed koken!;)Já echt! ik werk soms ook wel in het 3 steren-restaraunt van mijn vader,Als Chefkok!;).Ja je moet dan wél tegen stress kunnen heá!Dat kan ik wel,daarom lukt dat ook met Skate als het een spannende wedstrijd is!;)
    Maar ik moet gaan!Anders kom ik té laat voor de kook wedstrijd!!

    See Ya soon!!«33

    xX.my


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OOOOOHH ik wil rollieee, skateboarden is lijk ook wl een deel van mijn leven <3

    Varassing; 2

    Plaatje; -http://media.photobucket.com/image/dakota%20rose/magykalgal/emo%20stuff/scene/dakota%20rose/kotii69.jpg?o=5
    - http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/DanielleDestruction_/Other%20scene%20people/tayden20.png?o=87
    Weet niet welk ene xD dus kies maar

    Tekst, Met alles er op en er aan!! ;


    ik ben annoeska en 17 jaar,
    jaaah fuck nog 1jaar schoolplichtig en ben er dan vanaf ik luistr gwn 24/24 naar muziek, jaah zonder dat hebk geen leven losers, mijn vrienden zijn mijn alles zonder hun kan ik gewoon niet ik kan altijd terecht bij hun.
    ik doe aan streetdance en skaten.
    streetdance doe ik al van mijn 6de en skaten ook van mijn 6de ik moet zeggen dat ik die 2 toch echt wel GOED kan ^^ maar skaten doe ik het liefst het is gwn mijn leven!. wil gwn beroemd worden daarin
    ik ben shopverslaafd, ga iedere zaterdag toch wel weer andere dingen kopen, : is verslaafd aan skinnys, lollypops, hello kitty, cupcakes,... and a lot more (ofs), jah nu nog effe gezeik over mijn style , Ik ga de kant op van scene/emo, maar eigelijk ben ik meer Skate style , Scene/skate/emo
    beetje de mengeling van de 2 ^^
    But gnoeg gezeverd Byee Byeee


    Gilles (ll)

    Varassing; Verassing 1,2 of 3

    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden39.png?o=3

    Tekst, Met alles er op en er aan!! ;

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 15 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Please mag ik rol?
    Jij hebt de BF van hoofdrol (Krijgt met Alex Evans) in mijn serie !

    Mooie rol niet (A)?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Meid!! ik heb de link terug gevonden!!:D Dus ja!!
    Hier is hij;

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=12634

    van jou rollen tropic!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.