Vroeger zat er altijd een iemand bij ons in de klas die op de helft van de tweede naar Australië verhuist is. Ik zat toen altijd in een vriendengroep met voornamelijk 2 andere meiden. Degene die dus verhuist is viel er altijd buiten. Ik had het ook lang niet altijd in de gaten en was gewoon bezig met andere dingen. Verder was ik wel gewoon altijd vriendelijk tegen haar, iets wat velen lang niet altijd waren. Maar nu ik er achteraf op terug kijk voel ik me zo ontzettend schuldig. Waarschijnlijk heb ik haar best pijn gedaan.
Nu vond ik dus laatst haar Tumblr. En ik zag daar echt zulke erge dingen op staan. Gewoon echt haar hele pagina vol met allemaal van die dingen: 'Ever tried to starve yourself? I did''i don't want to wake up anymore''I disgust those teenagers who judge everyone''I'm sick of feeling alone''I'm totally empty''Nobody will miss me anyway'
En ik bleef maar scrollen en scrollen, en het hield gewoon echt niet op met die quotes. Ik vind het zo verschrikkelijk dat ze zoveel pijn heeft en dat ik daar gewoon wat aan had kunnen doen. Ik heb gewoon nooit door gehad wat voor een impact dit op haar gehad heeft. Maar ik weet nu echt niet wat ik moet..
Waarschijnlijk als ik haar nu een bericht zou sturen zou het heel laf overkomen; waarom nu wel en 1.5 jaar terug niet.. Ik weet echt niet wat ik moet doen..
[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:05 ]
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.