• Aanstaande maandag ga ik een maand met mijn vriend. En hij heeft al gezegd dat hij wat leuks voor me gaat kopen, wat niet moeilijk is, ik vind bijna alles leuk. Maar mijn grote probleem is, wat moet ik voor hem halen? Ik heb werkelijk géén idee, en mijn/zijn vrienden geven ook weer niet van die geweldige opties...
    Daarbij komt, ik ga maandagnacht op vakantie voor een lange week, dus ik zit een beetje met het probleem of ik hem dan nog wel zie.

    Anyone, help?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zo vroeg al echt een cadeau kopen voor elkaar? Is dat nog niet iets wat gehaast? Ik zou het dan eerder bij een leuk etentje samen houden, of iets dergelijks. Weet ook echt niet wat ik je kan adviseren, want in een maand ken je iemand vaak nauwelijks goed genoeg om echt gepaste cadeaus te vinden.


    Til hug og blod.

    gewoon iets simpels =x van die schuimhartjes ofzo.. ik zou nog niet echt iets duurs ofzo kopen als je nog maar 1 maand hebt

    Retaliate schreef:
    Zo vroeg al echt een cadeau kopen voor elkaar? Is dat nog niet iets wat gehaast? Ik zou het dan eerder bij een leuk etentje samen houden, of iets dergelijks. Weet ook echt niet wat ik je kan adviseren, want in een maand ken je iemand vaak nauwelijks goed genoeg om echt gepaste cadeaus te vinden.


    Niet echt een cadeau, gewoon een kleinigheidje. :'D

    @pl0xthef0x: Ja precies, dat is dus mijn probleem.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:07 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hmm, een cd misschien? Waar houd ie van?
    Wat ook wel leuk is (als jullie al een foto met elkaar hebben) om die in te lijsten? Mocht je goed kunnen tekenen, kun je ook een tekening maken van hem of jullie saampjes. ;p
    Iniedergeval succes!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:11 ]


    You are beautiful, you are love.

    Valentino schreef:
    (...)

    Niet echt een cadeau, gewoon een kleinigheidje. :'D

    @pl0xthef0x: Ja precies, dat is dus mijn probleem.


    Dan zou ik sowieso iets doen van een leuk etentje samen. Als je van Japans houd moet je naar Sumo gaan, op de Meent. Goedkoop, goed en leuk. Of een leuk avondje stappen samen. En dat kleinigheidje dan gewoon een keer meenemen als je iets leuks ziet, voor een onverwachte situatie. Dat is (vind ik dan) eigenlijk veel leuker. :Y)


    Til hug og blod.

    Ik heb in al die 6 maand nog nooit wat gekocht voor mijn vriend voor het zoveel-maand-samen-zijn. Persoonlijk vind ik dat ook niet nodig. :Y) Maar misschien hem gewoon meenemen uit eten? Of naar de bioscoop. Dat is altijd wel leuk ^^


    -

    Retaliate schreef:
    (...)

    Dan zou ik sowieso iets doen van een leuk etentje samen. Als je van Japans houd moet je naar Sumo gaan, op de Meent. Goedkoop, goed en leuk. Of een leuk avondje stappen samen. En dat kleinigheidje dan gewoon een keer meenemen als je iets leuks ziet, voor een onverwachte situatie. Dat is (vind ik dan) eigenlijk veel leuker. :Y)


    Ja dat vind ik ook veel leuker, maar het probleem is hierbij weer; als we ergens gaan eten, met vrienden of alleen whatever, mag ik dus niet betalen. En als ik er dan op sta, omdat ik niet graag getrakteerd word omdat ik altijd betaal voor iedereen dan heb ik alsnog geen keuze. Dus ik denk dat dat niet zo'n geslaagd plan is. Plus we gaan van de week al uit eten. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja dat vind ik ook veel leuker, maar het probleem is hierbij weer; als we ergens gaan eten, met vrienden of alleen whatever, mag ik dus niet betalen. En als ik er dan op sta, omdat ik niet graag getrakteerd word omdat ik altijd betaal voor iedereen dan heb ik alsnog geen keuze. Dus ik denk dat dat niet zo'n geslaagd plan is. Plus we gaan van de week al uit eten. D:


    Picknicken! In het park bij de Euromast? Dat is ook een mooi en leuk park om te zitten en kan jij alle leuke dingen zelf halen en betalen van te voren en met liefde klaarmaken. Of vals spelen en met behulp van iemand anders, haha. :')

    Of naar de kroeg, als hij je dat wel laat betalen.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Picknicken! In het park bij de Euromast? Dat is ook een mooi en leuk park om te zitten en kan jij alle leuke dingen zelf halen en betalen van te voren en met liefde klaarmaken. Of vals spelen en met behulp van iemand anders, haha. :')

    Of naar de kroeg, als hij je dat wel laat betalen.


    Die picknick is wel een goede! Ik kan namelijk heel goed bakken/koken. :'D
    En de kroeg mag ik niet eens zelf betalen. Het is wel echt lief van hem, maar echt onnodig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Die picknick is wel een goede! Ik kan namelijk heel goed bakken/koken. :'D
    En de kroeg mag ik niet eens zelf betalen. Het is wel echt lief van hem, maar echt onnodig.


    Sowieso handig. En er zijn zat leuke plekjes langs de Maas of Rotte of in het Kralingse bos of whatever waar je leuk kunt zitten. :]


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Sowieso handig. En er zijn zat leuke plekjes langs de Maas of Rotte of in het Kralingse bos of whatever waar je leuk kunt zitten. :]


    Ja inderdaad. Bij hem in de buurt heb je zo'n strandje aan de waal, ook leuk misschien? En dan cupcakes maken of zo. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Bij hem in de buurt heb je zo'n strandje aan de waal, ook leuk misschien? En dan cupcakes maken of zo. :'D


    Ik weet niet of je ook nog blowt en hij eventueel ook? En nee, ik bedoel niet dat je spacecake moet maken, maar dan maak je er gewoon een hele dag/middag/avond van. :')
    En ja, cupcakes kun je er ook bij doen. Als je een thermoskan hebt ook thee, voor bij de cakes haha. En ga met hem lunchen dan ofzo, maak je lekkere broodjes. Kleedje mee, wat muziek erbij en het is zo heel gezellig te maken hoor. (:


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je ook nog blowt en hij eventueel ook? En nee, ik bedoel niet dat je spacecake moet maken, maar dan maak je er gewoon een hele dag/middag/avond van. :')
    En ja, cupcakes kun je er ook bij doen. Als je een thermoskan hebt ook thee, voor bij de cakes haha. En ga met hem lunchen dan ofzo, maak je lekkere broodjes. Kleedje mee, wat muziek erbij en het is zo heel gezellig te maken hoor. (:


    Ik blow niet meer nee. En hij vind dat ik dat zo moet houden, dus dat is geen goed idee. Haha. Ik vind die lunch wel een heel leuk idee! Dankjewel! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik blow niet meer nee. En hij vind dat ik dat zo moet houden, dus dat is geen goed idee. Haha. Ik vind die lunch wel een heel leuk idee! Dankjewel! (:


    Haha, is misschien maar beter ook dan. :') Farewell ... Fellow Ent. *sadface*
    Maar, graag gedaan. Ik vind dat soort dingen ook meestal het leukste uitpakken, vooral omdat het veel meer met liefde gedaan wordt vaak en gewoon gezellig is. (:


    Til hug og blod.

    What I told on FB, bedenken wat je na een jaar kan geven :Y). Zat bedenktijd, lijkt me.


    No growth of the heart is ever a waste