• Heey ik heb echt een enorme ideeën week!xD

    weer een idee.

    Tom heeft weer een harten veroverd..3 om precies te zijn.
    Van 2 weet hij het.
    1 meisje dat vaak achter de bar staat.en eentje dat vaak in de disco komt dansen.
    Hij heeft met alle twee de meiden iets.
    Maar het 3de hart is het hart van zijn broertje..>Bill<..Tom weet van niks en gaat gewoon door met de 2 meiden...
    Bill wordt héél erg depri...Hij wilt zó graag dood daardoor...Máár door de Kokin van TH doet hij het niet.De kokin weet Dat Bill op Tom is.Ze doet er alles aan om Bills zinnen te verzetten...Op een dag maakt Tom het uit met de 2 meisjes..Waarom? Omdat hij plots zulke raren dromen heeft!!:S Hij weet niet wat hij moet doen...
    Bill wilt niet meer touren en zingen...Hij is nog steeds gebroken...Zelfs de kokin kan hem niet meer opvrolijke..Bill pleegt zelfmoord...Hoe loopt dit af??

    Origineel?;

    Dit zijn de rollen die ik zoek;

    -Vriendin van Tom die achter de bar staat; PersianQUEEN
    -Vriendin Tom die vaak in de disco komt;
    -Kokin Th; Bezet DarkAngelTom.
    -Vriend Gustav;
    -Vriend Georg;
    -Kindje dat wordt geadopteerd!(ik zeg nog niet van wie!:P); BiLlPRinCeSs

    Wat wil ik weten?;

    welke rol?;

    Naam;

    leeftijd(da kindje niet te oud!!);

    Plaatje;

    Tekstje(niet te kort!!);

    Wat vindt je van TC?;

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Succes!!;)

    Ik pak toch de gene die het beste is!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    JAAA DIE IS FUCKING VET!

    Ik wil vriendin Tom,maakt niet uit welke van de twee (:


    Lalalalalalalala.

    JAAA DIE IS FUCKING VET!

    Ik wil vriendin Tom,maakt niet uit welke van de twee (:

    info?(A)(flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    welke rol;Vriendin Tom
    Naam;Paris
    Leeftijd;18 ??
    Plaatje;KOMT
    Tekstje;Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3

    TC;Vet geil,maar deze keer niet doen(A)


    Lalalalalalalala.

    vriendin van Tom die achter de bar staat;
    ?
    welke rol?;vriendin van Tom die achter de bar staat;

    Naam; Annoeska

    leeftijd(da kindje niet te oud!!); 17

    Plaatje; [url]http://media.photobucket.com/group/image/jenn%20curbstomp/8IMMBWURNC/031.jpg?o=2
    [/url]

    Tekstje(niet te kort!!);

    ik ben annoeska en 17 jaar,



    jaaah fuck nog 1jaar schoolplichtig en ben er dan vanaf ik luistr gwn 24/24 naar muziek, jaah zonder dat hebk geen leven losers, mijn vrienden zijn mijn alles zonder hun kan ik gewoon niet ik kan altijd terecht bij hun.
    Oh ik doe ook weekend werk (vrijdagavond,zatderdag,zondag) in een disco achter de bar, vetgaaf jong ! kan soms gratis drinkekn
    ik doe aan streetdance en skaten.
    streetdance doe ik al van mijn 6de en skaten ook van mijn 6de ik moet zeggen dat ik die 2 dingen toch wel goed kan *stoef stoef*
    ik ben shopverslaafd, ga iedere zaterdag toch wel weer andere dingen kopen, : is verslaafd aan skinnys, lollypops, hello kitty, cupcakes,... and a lot more (ofs), jaah ik heb Scene/emo style maar kan me geen bom sgelen wat jullie denken, so byee byee



    Wat vindt je van TC?;
    1woord : JAKKES xD sry :p


    Gilles (ll)

    iKE iKE,, MAG IKE!!???
    -Kindje dat wordt geadopteerd!(ik zeg nog niet van wie!);
    iNFO KOMT ZO


    Dunno ><

    welke rol?; Vriendin vann Tom achter de bar

    Naam; Tayden

    leeftijd(da kindje niet te oud!!); 17

    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden39.png?o=4

    Tekstje(niet te kort!!);

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 17 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Wat vindt je van TC?; Mooi geschreven _O_


    Take My Hand Take A Breath ...

    welke rol?;
    -Kindje dat wordt geadopteerd!(ik zeg nog niet van wie!);
    Naam;
    Elle
    leeftijd(da kindje niet te oud!!);
    4( als andere leeftijd, is ook goed)
    Plaatje;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75268
    Tekstje(niet te kort!!);
    Hoii, Hoii! ik Ben Elle! en ben nu al 4 jaar oud! Oud he :D Ik kan al best goed praten he?! Dat doe ik dan ook heel graag! Ik hou er van om te praaten! ik hou er ook van als we naar het strand gaan, dan kan ik Zantkastelen bouwen,, daar ben ik heel goed in! Maar dan moet Papa me wel helpen. En dan ga ik ook in de zee zwemmen, Ik hou ook van mijn Knuffel Baja,, en hij gaat overal mee naartoe! Dus ook naar het Stand, Ik ben een kindje, dat veel praat, vaak blij is, Behalfen als ik naar bed moet, en ik nog helemaal niet moe ben! dat haat ik! Zoals nu, want nu moet ik ook naar bed!
    Weltrusten!! Xx
    Wat vindt je van TC?;
    Als 2 mensen van elkaar houden,, moeten ze dat lekker, doen. ik heb er helemaal niks tegen!!


    Dunno ><

    rol?; Vriendin Tom die achter de bar staat



    Naam; Michelle



    leeftijd(da kindje niet te oud!!); 17?



    Plaatje; Komt eraan!



    Tekstje(niet te kort!!);

    Heey Schat!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong, ik heb een relatetie met Tom Kaulitz, ik hoef denk ik niet uit te leggen wie dat is want dat lijkt mij wel duidelijk. Ik ben verslaafd aan shoppen een feesten, dat is dus ook de reden waarom ik achter een bar werk. Het is daar super gezellig je leert altijd nieuwe mensen kennen en er staat altijd muziek aan! Verder heb ik een hekel aan spruitjes, zelfs als ik ze in de winkel zie liggen ga ik er met een grote boog omheen! Zoals je op de foto hierboven kan zien heb ik blond haar ne groene ogen, niet echt bijzonder zoals je wel ziet ><. Mijn karakter is elke dag verschillend de ene keer ben ik vrolijk, lief en aardig en de andere dag moet je met me uitkijken want dan ben ik net een bom die binnen een paar seconde kan ontploffen x'] Maar ik moet gaan! Want ik moet zo weer werken!

    Bye.<3



    Wat vindt je van TC?; Super! Ik maak zelf ook een TC serie [a]


    welke rol?; vriedin bvan tom die vaak in de disoco is



    Naam; pamela



    leeftijd(da kindje niet te oud!!); 17



    Plaatje; http://nl.tinypic.com/view.php?pic=ncja5c&s=4



    Tekstje(niet te kort!!); hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel



    Wat vindt je van TC?; ik vind het mooi en erg leuk:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Vriendin van Tom die achter de bar staat (A)
    Naam;
    Rose (A)
    leeftijd(da kindje niet te oud!!);
    16
    Plaatje;
    In myn FB
    Tekstje(niet te kort!!);
    Hello Sweetypops. Myn naam is Rose en ik ben al 16 jaar. Ik heb geen hobby's en die heb ik ook niet nodig, wat je hebt er gewoon geen fuck aan! Om wat extra geld by te verdienen werk ik achter de bar en dat is best leuk. Ook heb ik een vriendje, Genaamd Tom Kaulitz. Je weet zelf denk ik wel wie dat is, en anders, Het is de gitarist van Toki Hotel, Die erg sexxi is ;) Maar ik moet weer door werken Schatzzen ;) Byee!
    Wat vindt je van TC?;
    Zoals ik op iedere andere keer dat je het vraagt zeg ik nu weer: SEXXI! En goed als jy het maar schryft =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Will je me iets laten wetne?! [A]

    Oja,, heel orgineel zelfs :P


    Dunno ><

    xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    al gekozen?(A)


    Lalalalalalalala.

    Will je me iets laten wetne?! [A]

    Oja,, heel orgineel zelfs :P


    tuurlijk!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.