Ik doe ook gewoon mee
Ik ben Amber, en ben pas 18 geworden Even kijken.. Ik zit in mijn eerste jaar van mijn opleiding Social Work, en zoals het er nu uit ziet ga ik gewoon mijn propedeuse halen :] Ik hou van de zomer, daar ben ik trouwens ook wel echt weer aan toe! Ik vind het leuk om op vakantie te gaan, zon, zee, strand, maar ik wil ook wel wat van de cultuur zien (:
Ik drink heel veel thee, vooral in de wintermaanden. Om dat vervolgens weer op mijn blaas te laten slaan, waardoor ik elk kwartier naar de wc moet ofzo xd Goed, ik hou van lezen en van schrijven, hoewel ik meestal nooit inspiratie heb voor een heel verhaal, dus ik heb meer Stand Alones op mn profiel (; Verder hou ik ook van tekenen, vooral manga, hoewel ik daar nu weinig tijd voor maak.. Ik luister verschillende soorten muziek, van piano muziek, tot pop, tot rock.. Mijn favo band is Destine, maar ik hou ook erg van ROOM 94 (hoewel ik ze pas 1 keer live gezien heb ) Ik hou van concerten en festivals, en ik spaar de bandjes als ik die krijg
Verder ben ik ook erg vergeet achtig, ik moet vaak alle dingen opschrijven waar ik aan moet denken of die ik moet doen, anders vergeet ik het xd Mijn kledingstijl is gemixt. Ik heb veel casual kleding in de kast, maar vooral ook veel felle kleuren, ik houu van kleurtjes <3 Ik heb ook wat alternatieve kleding in mijn kast Over de kleurtjes gesproken,, ik hou ook van gekleurd haar! Ik heb momenteel een roze dip dye, maar ik wil echt nog veel meer uitproberen ^^
Ohja, en ik hou van dansen! Ik dans al sinds mijn 5e/6e, eerst heb ik op carnavals dansen gezeten, nu doe ik al5 jaar streetdance. Maar ik ben van plan om na de zomervakantie naar een andere dansschool te gaan, iets wat meer échte hiphop heeft, of iets met reggaeton. Of popping of latin, dat lijken me ook leuke stijlen om te leren
Dat was het wel zo'n beetje, gnegne
Inspiration can hit you any time