• Mijn vader heeft een poos geleden een nieuwe knie gekregen omdat die oude helemaal kapot was door zijn werk, en nu moet hij dus steeds oefeningen doen, fietsen en zo. Nou ja, alles leuk en aardig, maar we zijn er pas achter gekomen dat hij weer alcohol drink. Nog niet eens zo heel erg, maar hij ging dus vaak als hij ging "fietsen" naar de kroeg. Nu hebben mijn ouders al sinds gisteren ruzie omdat mijn vader half dronken thuis kwam. Nu zei hij daar straks dat hij even kort zou gaan fietsen, we waren alleen thuis en ik zeg dus zo van: ga je zeker weer naar de kroeg? "Nee, nee, natuurlijk niet!" Ik geloofde er toen al niks van, en nu is hij dus al een poosje aan het "fietsen" maar het regent super hard en ik geloof er dus gewoon geen fuck van dat hij al die tijd in de regen aan het fietsen is. Met andere woorden: Hij zit gewoon weer in de kroeg. En dan komt hij straks thuis, en dan later mijn moeder ook, en dan merkt ze dat hij nog meer heeft gedronken en dan zal de ruzie nóg erger worden. Mijn moeder zit ook al heel de tijd te zeggen dat als dit nog lang zo door gaat ze weg gaat. En ik kan er gewoon echt niet tegen als ze dat zegt. Nou ja, ik heb nu dus weer koppijn omdat ik me veel te veel zorgen maak, en ik vind het gewoon vreselijk dat mijn vader weer terug begint te vallen in zijn oude ritme.

    Iemand ook nog wat om te zeiken? ^^


    Believe in yourself.

    Jeez... Kan je het er niet met een ander familielid over hebben of zo? Zodat die het ook ziet?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    Jeez... Kan je het er niet met een ander familielid over hebben of zo? Zodat die het ook ziet?

    Nee niet echt.. Mijn zus en der man wonen op hun zelf en die willen er het liefst ook niet echt over hebben of zo. En mijn moeder wordt alleen nog maar kwader als ik er over wil praten.


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Nee niet echt.. Mijn zus en der man wonen op hun zelf en die willen er het liefst ook niet echt over hebben of zo. En mijn moeder wordt alleen nog maar kwader als ik er over wil praten.


    Dat is echt kut, dat iedereen gewoon zijn ogen ervoor sluit, al kan ik wel begrijpen dat je moeder er geen zin meer in heeft als je vader zo doorgaat.
    Misschien moet je tegen je zus zeggen dat het ook niet leuk is voor jou. Niet zo zeer om je vader, maar omdat je ouders steeds ruzie maken waar jij in staat.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    (...)

    Dat is echt kut, dat iedereen gewoon zijn ogen ervoor sluit, al kan ik wel begrijpen dat je moeder er geen zin meer in heeft als je vader zo doorgaat.
    Misschien moet je tegen je zus zeggen dat het ook niet leuk is voor jou. Niet zo zeer om je vader, maar omdat je ouders steeds ruzie maken waar jij in staat.

    Tsja.. Maar mijn zus kan daar eigenlijk niet veel aan veranderen, normaal gesproken zaten we samen in deze situatie, het enigste verschil is dat ik nu alleen ben..


    Believe in yourself.

    Ouders... Ze zouden de wijste moeten zijn en een voorbeeldfunctie moeten hebben.


    Bad decisions make good stories.

    Geez, wat een kutsituatie. :W


    Great minds think alike.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Tsja.. Maar mijn zus kan daar eigenlijk niet veel aan veranderen, normaal gesproken zaten we samen in deze situatie, het enigste verschil is dat ik nu alleen ben..


    Jee.. nee daar heb je wel een punt )x Toch hoop ik dat iemand jou en je familie kan helpen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes