• Hoii,
    ik wil al een hele tijd een orgineel verhaal over vampiers schrijven <3
    Maar ik heb geen ideeen,
    hopelijk hebben jullie een idee,
    want ik verveel me de laatste tijd erg :s

    Groetjes :)

    Iets wat niet met Twilight te maken heeft; voilà, je hebt een origineel idee!

    Ja i know maar voor de rest geen ideen >.<

    Hmm, dan had ik het zelf wel uitgeschreven denk ik :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk ook inderdaad dat de meeste mensen hier niet hun ideeën gaan neerzetten. Die houden ze liever zelf.
    Dus misschien kun je je beter laten inspireren door iets en niet gaan wachten op ideeën van anderen.

    Ideeën zijn meestal het beste als ze uit jezelf komen.

    Probeer om te beginnen eens te bedenken wat voor verhaal je wilt schrijven. Iets Twilight-achtigs, met goede, vrij menselijke vampiers, of juist een bloedstollend horrorverhaal? Denk ook eens na over hoe je dat dan wilt schrijven - gaat het om één vampier? Is hij/zij nog heel nieuw, of leeft hij al honderden jaren? Hoe worden nieuwe vampiers überhaupt gecreëerd, of kan dat zelfs helemaal niet? Je hoeft je tenslotte niet aan de algemene opvattingen te houden, het zou juist leuk kunnen zijn om eens iets anders te schrijven. Ook moet je bedenken of er bijvoorbeeld nog andere wezens zijn, of je het verhaal zich af laat spelen in onze wereld of ergens anders, of de mensen zich bewust zijn van de vampiers, of de hoofdpersoon een vampier of een mens is, of je er eigenlijk wel mensen in voor laat komen behalve in een bijrol of als voedsel, enzovoort. Als je dat allemaal hebt, ben je al een heel eind. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan