• Heb ik jullie hulp nodig :3

    Ik moet kunstwerken (schilderijen, beelden, maar ook gedichten) vinden.. Alleen, ik heb geen flauw idee of er een site is met allerlei kunstwerken op een rijtje? Ik moet namelijk niet zomaar beelden, maar ze moeten ergens bij passen. Alleen ben ik niet zo kunstzinnig dat ik even wat kunstwerken weet op te noemen D:

    Of kent iemand misschien een beeld, schilderij of gedicht gerelateerd aan oorlogen, strijd en/of kastelen? (Liever geen WO! & WOII, ik zoek weer wat oudere oorlogen van rond 1600)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat op sites van musea wel een impressie staat van hun kunstwerken?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik denk dat op sites van musea wel een impressie staat van hun kunstwerken?


    Dan zou ik heel wat sites af moeten zoeken en meestal staat er vrij weinig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Of kent iemand misschien een beeld, schilderij of gedicht gerelateerd aan oorlogen en strijd?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik heb een paa engelse gedichten over de eerste wereldoorlog. Ik weet niet of je er iets aan hebt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Misschien literatuurgeschiedenis.nl?
    Daar moeten wij voor Nederlands altijd vanalles op opzoeken, en daar staan zowel gedichten als schilderijen, normaal gezien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    George Washington die de bevroren rivier oversteekt. Ben de naam van dat schilderij kwijt, maar 't is een best wel beroemd schilderij.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Endure schreef:
    Of kent iemand misschien een beeld, schilderij of gedicht gerelateerd aan oorlogen en strijd?

    Guernica van picasso? Van de Spaanse burgeroorlog.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Thirlwall schreef:
    ik heb een paa engelse gedichten over de eerste wereldoorlog. Ik weet niet of je er iets aan hebt.

    Hmm, WOI, niet helemala wat ik zoek.

    Burlington schreef:
    Misschien literatuurgeschiedenis.nl?
    Daar moeten wij voor Nederlands altijd vanalles op opzoeken, en daar staan zowel gedichten als schilderijen, normaal gezien.

    Hé, die site moesten wij ook gebruiken, maar nooit geweten wat er nog meer op staat, ik zal eens kijken [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    De Sabijnse maagden stoppen het gevecht tussen hun mannen en vaders.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:20 ]


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:


    De Sabijnse maagden stoppen het gevecht tussen hun mannen en vaders.


    Het zijn toch geen echte maagden hé? (cat) Would be awkward for the men.


    Your make-up is terrible

    Ida Gerhart -Het carrallon (gedicht de bevrijding)
    En een schilder die ik ken is Armando, uit de tijd van 40-45


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Assassin schreef:
    (...)

    Het zijn toch geen echte maagden hé? (cat) Would be awkward for the men.

    Geen idee eigenlijk. Denk het niet, want op dit punt in het verhaal zijn ze net getrouwd met die mannen.


    I am an idiot, I move.

    De ontploffing van het Spaanse Admiraalschip tijdens de zeeslag bij Gibraltar - 80 jarige oorlog

    Washington crossing the Delaware - Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    Het zijn toch geen echte maagden hé? (cat) Would be awkward for the men.


    Op het moment dat hun echtgenoten ze ontvoerden van hun vaders waren ze nog maagd :'). De meeste dan...


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Zoek op Da Vinci, zou ik zeggen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!