• Ik geloofde nooit dat dromen uitkwamen, maar deze keer dus mooi wel.
    Ik droomde donderdagnacht (dus van de woensdag op donderdag)dat er iets was met mijn opa. En later in mijn droom ging hij dood. Ik kan me niet meer herinneren wat er aan de hand was, maar hij ging dood. Nu kregen we net een telefoontje van mijn oma dat er iets was met mijn opa, hij kreeg heel weinig adem, piepte enzo. Dus mijn ma is er heen gegaan en nu denken ze dat hij een longontsteking heeft, en hij heeft erge koorts. Ze vonden het niet slim om hem thuis te houden dus nu is er een ambulance. Gvd. Zo kwam het ook ongeveer in vage lijnen voor in mijn droom. Dus, als dit echt mijn droom is die uitkomt, gaat hij ook nog eens dood....


    Where words fail, music speaks

    Serieus? Wow, creepy! Echt heel veel sterke met je opa, ik hoop dat het goed komt!
    ~heb ik trouwens ook wel een keer gehad. Ik droomde dat ik een vriendin van me zou zien in de stad, die ik al een aantal jaar niet gezien had. De volgende dag kwam ik haar tegen in de stad, precies zoals in mijn droom.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wat eng! Heel veel sterkte!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dankje <3


    Where words fail, music speaks

    Wow, dat is best wel eng o-o
    Sterkte(flower)

    das echt eng!! nu maar hopen dat het toeval was en dat hij niet echt uitkomt!!:|


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Dat is nogal eng. Ik hoop voor je dat je droom niet uitkomt. Sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het zal waarschijnlijk toeval zijn. Je moet niet meteen het ergste denken, want dan maak je het jezelf ook niet gemakkelijk. Het is beter dat je positief denkt, daar heeft je opa ook meer aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heel veel sterkte <3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    DarkSavior schreef:
    Dat is nogal eng. Ik hoop voor je dat je droom niet uitkomt. Sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Sterkte!(H)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    wow, dat is eng
    heel veel sterkte met je opa (flower)
    en ik hoop voor je dat je droom niet uitkomt