• Haaii mensjes<3

Jaaa ik heb iets om af e raden, iets wat je zeker nooit mag kopen! Het is een vreselijk mormel en sorry als er hier mensen zijn die hem heben maar dat is echt een gevaar voor alle mensen ! I heb het over de American Stafford. Waarom hoor ik mensen hun afvragen. Wel, dat zal ik jullie eens erg rap gaan vertellen.

Gister kwamen familie an ons die karweitjes doen zoals ramen plaatse enzoo bij ons nieuwe ramen in de keuken plaatsen. Hun dochter, mijn achternichtje en hun 2 hebben of beter gezegd hadden 3 honden. 2 Berner Senners en 1 American Stafford. Hij leek erg braaf te zijn tot een par dagen geleden. Zo vertelde die familie van ons dat hij 1 van de Berner Senners die nog maar 4 jar was heeft aangevallen zonder een reden. Die Stafford beet in de Berner z'n kaak en heeft een half uur, jaah mensen EEN HALF UUR zijn greep aangehouden. Als hij dan eindelijk loste had hij ook nog eens de moeder van m'n achternichtje gebetn en daar op de grond lag een uitgetelde Berner Senner. Heel zijn wang lag open en bloede als gek. Ze zijn met hem naar de dierenarts geweest maar hij kon er niets meer aan doen. Ze hebben de Berner moetenlaten inslapen...

Like; die Berner was ten eertse nog maar 4 jaar, totaal nie oud en ten tweede kende ik die al vanaf zijn geboorte ofzo. Nu zit die andere Berner aleen omdat mijn domme acherlijk achternichtje die Stafford weg heeft gedaan naar vrienden. I mean, hoe achterlijk kun je zijn om die gewoon naar vrienden te doen inplaats van die te laten inslapen? Die hond hervalt, en dit keer zal het bij mensen zijn. Djezus, dat is een bloedhond weetje en die hervalt sowieso.

Mensen, koop aub voorje eigen veiligheid NOOIT een Amercian Stafford want eens hij groot is is hij een ware moordmachine!
    En no eens sorry voor diegee die zo een hond hebben maar dit is gewoon dat hij zoiets heeft gedaan, ik kan hem dit echt niet vergeven.

Kiss

uh,, maar mischien ligt dat wel aan die hond,, mijn Vriendin heeft er ook eentje en die is hartstike lief!!! en nee, hij heeft nog geen andere honden aangevallen. Dus..

Dunno ><

Neej serieus, die hond was eerst ook echt een schoothondje, alsof het een kleine chiuaua was ofzo en nu opeens...

Eng beest -_-!! heb zo ie zo al niet op honden xD

keep talking shit your makin me famous ['L]

bullshit ik heb der een gehad die was vet chill

I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

Scheisse >,< k zeg toch gewoon MIJN mening over die honden >,<

Jah , ik ben nu niet meteen een dierenvrined en eerlyk ik ben bang vn honden.

Maar mss ligt het gewoon aan die hond zen karakter xS

A. ikmisje.