• Ik ga tijdelijk stoppen met quizlet, want ik heb allerlei problemen en die moeten echt opgelost worden. Mijn leven moet weer wat structuur krijgen, want de stress die ik van dit soort dingen krijg wordt me gewoon teveel.

    Ik wil hierbij ook graag de mensen bedanken die mij gesteund hebben zoals o.a Leela en iedere user die me ooit heeft opgevrolijkt of me goede raad heeft gegeven waarmee ik verder kon. Ik het lucht me op dat ik hier wel eens mijn ei kwijt kon en vervolgens goede raad kreeg. Ik ben jullie daar echt mega dankbaar voor.

    Ook de mensen die mijn verhalen lezen wil ik graag bedanken, omdat verhalen schrijven mij deels ook hielp met verwerken. De reacties deden me ook heel erg goed.

    Ik wens jullie echt het allerbeste toe. Ik hoop dat iedereen die het nu moeilijk heeft snel weer het zonnetje mag zien in zijn/haar leven.

    With lots of love,
    Erieka


    26 - 02 - '16

    Naaaawh. Veel succes meid, hopelijk mag in jouw leven ook weer wat het zonnetje schijnen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Succes en sterkte met alles wat je moet doen! <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    sterkte


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Cloelia schreef:
    Succes en sterkte met alles wat je moet doen! <3

    Barnabas schreef:
    Naaaawh. Veel succes meid, hopelijk mag in jouw leven ook weer wat het zonnetje schijnen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Barnabas schreef:
    Naaaawh. Veel succes meid, hopelijk mag in jouw leven ook weer wat het zonnetje schijnen!

    Graag gedaan Erieka, je komt er weer bovenop, weet ik zeker ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Veel sterkte :)

    Hoewel ik benieuwd ben hoelang het gaat duren, want de meeste mensen die dat zeggen zijn binnen een week terug :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Veel succes en sterkte meid <3


    Believe in yourself.

    Barnabas schreef:
    Naaaawh. Veel succes meid, hopelijk mag in jouw leven ook weer wat het zonnetje schijnen!


    Deep inside, I've never felt alive

    D'aaaaaaaw. Everthing is gonna be alright at the end! If it's not alright, it's not the end honey.. Na regen komt een prachtige regenboog(flower) Sterkte(krul)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Barnabas schreef:
    Naaaawh. Veel succes meid, hopelijk mag in jouw leven ook weer wat het zonnetje schijnen!