• Darlings ^^

    Degene die hier boven staan doen nog mee aan mijn schrijverswedstrijd. Iedereen, die een verhaal heeft ingestuurd doet nog mee, want er waren zoveel mensen die niet een verhaal in hadden gestuurd en dus werden gediskwalificeerd.

    Hier is de 2e opdracht!;

    Schrijf een SA van 1 4tje vol, met een slecht einde over je favo idool van TH.

    Dit idee is verzonnen door xLovveexTHx.

    Uitelijk inleveren op; Dinsdag 7 oktober! Als je hem niet inlevert zal je worden gediskwalificeerd, tenzij je een goede reden hebt!

    Veel succes!

    Coowl <333
    Ik ga meteen beginnen xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Euhm.. Ik heb geen word op mijn laptop, dus ik kan niet zien wanneer hij 1 A4tje lang is! ><
    Is dat heel erg? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    :O Ik heb trouwens ook geen word meer op myn Computer x]
    Ik ga wel gewoon op myn gevoel af, maar is het erg als hy dan meer dan 1 a4tje wordt? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee hoor is niet heel erg >< Als die maar niet heel kort is :D

    :O Ik heb trouwens ook geen word meer op myn Computer x]
    Ik ga wel gewoon op myn gevoel af, maar is het erg als hy dan meer dan 1 a4tje wordt? xD


    Ik heb alleen maar dat wordpad geval! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Okay ik heb mijne al in gestuurd XD


    I do not hook up.

    Oke,, Ik ga meteen beginnen,, Zolang heb ik niet meer >.0 nou maar hopen dat die wel lukt :D


    Dunno ><

    Whaa, trouwens,, hoe bedoel je ik heb geluk,, XD Aangezien de vorge gewoon te slegt was!~!! >.0


    Dunno ><

    Mag je er ook eentje insturen die al wat ouder is? Of moet je perse een nieuwe insturen?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ikke dat gedaan hebben

    ikke dat gedaan hebben


    Wat?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik ga vanavond beginnen^^


    Music is the new sex

    Mag je er ook eentje insturen die al wat ouder is? Of moet je perse een nieuwe insturen?


    Ja hoor dat mag :D

    (...)

    Wat?

    een oudere ingestuurd äber die heb ik een beetje aangepast

    Okii! Dan stuur ik een oudere in want ik heb niet veel tijd en inspiratie! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...