• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Sorry, had niet door dat hij gesloten was haha. Ja, van mij part kan hij dat gewoon horen hoor.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip als ik Luca's gezicht zie. 'Ga maar gewoon met haar mee,' zeg ik zacht. 'Maar als er iets gebeurd dan,' ik zwijg eventjes, 'dan weet ik niet of ik je nog wel wil zien,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, en hoef je toch geen sorry voor te zeggen? ;p Er zijn zo vaak dingen die ik niet door heb..]

    Jeremy Velez

    Ik luisterde naar wat Cassie zei. Ze praatte zacht, maar ik hoorde het wel. Alleen het laatste stukje hoorde ik niet, ze praatte daarvoor te zacht. Ik keek eventjes naar Luca en aan zijn reactie te zien klonk het niet goed wat Cassie zei. 'Luca,' zei ik zachtjes en keek hem weer eventjes aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik schud snel mijn hoofd. "Ik ga dat risico dus echt niet nemen." zeg ik zacht. "Luca." hoor ik Jeremy zeggen en ik kijk op, recht in zijn ogen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 15:43 ]


    Your make-up is terrible

    [Dan van mij kan je nu best negeren.. Denk dat het nu best onlogisch overkomt na het stukje van Cassie]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Neh.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik hoor Jeremy Luca's naam zetten maar ik let er niet echt op.
    Ik zucht zachtjes. 'Dat bewijst dat ik je niet kan vertrouwen,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok]

    Jeremy Velez

    Hij keek mijn kant op en ik beet eventjes op mijn lip. Zijn antwoord op Cassie was goed, althans sowieso voor Cassie. Al wist ik niet precies of Luca wel helemaal achterstond achter zijn antwoord. Ik knikte een beetje naar hem. Ik wist niet precies wat het moest inhouden, maar ik hoopte iets goed. Echt goed helpen kon ik nu niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip en hoop dat Jeremy me kan helpen dus kijk ik hem wanhopig aan. "Dat bewijst dat ik je niet kan vertrouwen." zegt ze zacht. Shit, nu is het moment om kalm te blijven, heel kalm. Ik concentreer me op mijn ademhaling om niet verdedigend over te komen. "Ik mijd haar voor jou Cassie, is dat niet genoeg?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik zeg ook niet dat je haar moet mijden,' zeg ik. 'Maar jij zei dat je dat risico niet wil nemen, dat betekent dat ik je niet kan vertrouwen als je bij haar bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Het voelde nogal verrot dat ik Luca niet kon helpen. Ik kon niet veel. Ik kon moeilijk nu tegen hem gaan praten. Al kon het wel, dan wist ik alsnog niet wat ik moest zeggen. Ik keek Luca met medeleven aan en beet een beetje op mijn lip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Jeremy beet zacht op zijn lip en kijkt me vol medeleven aan. Ik kijk weer naar Cassie, die verder praat. Hoewel het een klap in mijn gezicht is heeft ze helemaal gelijk. Dit is de uitkomst van mijn slechte spelletjes. "Het..." Ik slik even. "Het spijt me." Meer weet ik niet te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip. Zeggen dat het niet geeft kan ik niet want het geeft wel. 'Kijk zelf maar of je wel of niet met haar mee gaat,' zeg ik zacht. 'En als je echt niet met mij mee wilt dan vraag ik wel iemand anders,'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik ga niet mee met haar en wel met jou." antwoord ik erop. "Ik wil heus wel mee hoor, ik plaagde maar..."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik luisterde en ja. Ik wist het even niet.. Ergens vond ik het nog steeds onbeschoft van mijzelf dat ik bleef zitten luisteren naar hun, terwijl het geloof ik nogal privé was. Ik moest toch alleen blijven voor hetgeen waar hij eigenlijk aan haar wou zeggen? Dat had hij gedaan en toch bleef ik. 'Gaat het nog?' zei ik heel zachtjes. Zo net verstond hij het ook toen ik zijn naam zei, anders keek hij mijn kant niet op, toch?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you