• Harry Styles tweette dit ongeveer een uur geleden



    Weet iemand van jullie hoelang het nog kan duren tot de landen bekend geraken waar ze naartoe gaan? En wanneer zou je tickets kunnen bestellen? ok, ik weet dat jullie niet veel meer weten als mij maar ik wou het toch vragen :) xx

    Ik denk dat het bekend wordt ergens eind 2012. Net zoals met de UK Arena Tour, en die AUS tour, onze aandacht houden. Dus ja, het is sowieso eind 2013 denk ik, misschien nog wel een derde album tussen de AUS en Europe tour door. Haha. Maar goed ik zie ze sowieso volgend jaar al live, en misschien dan wel twee keer. Gewoon livenation in de gaten houden!


    Levensgenieter.

    :S Lekker belangrijk zeg


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Nou het duurt toch nog wel even voor het echt bekend wordt en dan hoor je het vast wel van iedereen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Toddler schreef:
    Ik denk dat het bekend wordt ergens eind 2012. Net zoals met de UK Arena Tour, en die AUS tour, onze aandacht houden. Dus ja, het is sowieso eind 2013 denk ik, misschien nog wel een derde album tussen de AUS en Europe tour door. Haha. Maar goed ik zie ze sowieso volgend jaar al live, en misschien dan wel twee keer. Gewoon livenation in de gaten houden!
    Ok dankjewel! Maar bij UK Arena Tour en de USA tour was dat toch niet zolang? Dat was toch maar een paar weken? x

    Ik weet het helaas ook niet, maar het is wel heel awesome dat er een Europa tour komt.


    The universal language of art.

    ik heb gelezen op twitter en van mensen die het organiseren dat ze pas 2015 in nederland zijn dusja ):


    even a white rose has a black shadowx

    dat zal nog wel even duren denk ik. Maar t zou echt super leuk zijn, ga gelijk kaarten kopen !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Intan schreef:
    ik heb gelezen op twitter en van mensen die het organiseren dat ze pas 2015 in nederland zijn dusja ):


    Sommige mensen zijn een optreden aan het regelen - het is echt belachelijk duur tho - maar als ze Nederland bij de tour stoppen zullen ze gewoon in Nederland te zien zijn. Belgie vind ik ook goed tho.


    Levensgenieter.

    Ik hoop zo dat ze naar Nederland komen, ben er nu al excited for! Maargoed, mochten ze niet naar Nederland komen, dan hoop ik dat ze dan wel naar Belgie of Duitsland komen, dat is namelijk ook nog wel te doen!

    Duurt nog een hele tijd! Maar goed, ik heb al kaarten voor volgend jaar in Engeland, in The London O2, dus voor mij zou het geen ramp zijn als ze niet naar Nederland komen, maar ik hoop het natuurlijk wel :'D


    To infinity and beyond •

    VoodooMaster schreef:
    :S Lekker belangrijk zeg

    Als je het niet belangrijk vindt, reageer je toch gewoon lekker niet..
    Jeeez..


    What by Zeus' beard is going on????