• Oh my gosh, dit nummer schoot me net ineens te binnen toen ik een gb aan het versturen was. Haahahah, hij was nog fouter dan ik me kon herinneren bij het opzoeken! Hier was ik dus als klein meisje van een jaar of 6 hélémaal straal verliefd op! En ook nog een JigglyPuff liedje weet ik nog wel, maar ik weet niet zeker of ik dat wel wíl terugvinden nog ooit. :'D


    Til hug og blod.

    Heel stiekem vind ik hem nog steeds wel een klein beetje leuk. :'D


    Til hug og blod.

    Hahahaha, nog zo een:


    Til hug og blod.

    Bij dit nummer was ik 2 jaar oud ('93)! M'n moeder draait hem heel soms nog wel eens, hahaha. :'D


    Til hug og blod.


    Til hug og blod.

    Als we toch in de 90's zitten, dit is ook een prima nummer


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Als we toch in de 90's zitten, dit is ook een prima nummer
    "Captain Jack - Captain Jack"


    Hahahah, HELL YEAH!
    Die luisterde ik altijd met mijn vader samen! Die komt toevallig ook precies naar boven toen ik dit zag, dus gingen we even los er op! :'D


    Til hug og blod.

    ... Nou weet ik niet of het goed of slecht is dat ik al die liedjes gewoon nog ken. o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    ... Nou weet ik niet of het goed of slecht is dat ik al die liedjes gewoon nog ken. o-o


    Wrong is right! 8D


    Til hug og blod.


    Til hug og blod.


    Til hug og blod.

    Wat ben ik toch trots op het feit dat ik een 90's kind ben mihihi :'D


    -

    Genius schreef:
    Wat ben ik toch trots op het feit dat ik een 90's kind ben mihihi :'D


    Echt hè? Verslaat voor mij nog steeds dik en hard ... artiesten als Justin Beaver en weet ik het wat allemaal. :'D
    Jij moet ze ook posten als je er nog een te binnen schiet! *O*


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Echt hè? Verslaat voor mij nog steeds dik en hard ... artiesten als Justin Beaver en weet ik het wat allemaal. :'D
    Jij moet ze ook posten als je er nog een te binnen schiet! *O*


    Helemaal gelijk heb je :Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.