Het is dus zo, dat ik heel moeilijk in slaap kom. Hoe moe ik ook ben, ik kom niet in slaap. Ik probeer te slapen maar dat lukt ook niet. Zo is het vaak dat ik tot 4 uur wakker lig en dan pas in slaap val. En dan moet je natuurlijk weer om half 7 opstaan waardoor je ongeveer 2 en een half uur hebt geslapen. En dan tot half 4 actief mee moeten doen op school. Dat gaat niet. Of ja, ik ben er nu inmiddels aan gewend, maar als ik thuis kom ben ik stik kapot en dan probeer ik al extra niet een uurtje te slapen, wetende dat ik anders zéker niet in slaap kom. Maar dan is het nog hetzelfde, ik kom pas heel laat in slaap. En eerst ging ik altijd om 22:00 uur naar bed, elke dag was dat zo. Maar uit het niets kwam ik gewoon niet in slaap. En dan heb ik niks langs me, ik zit niet op de laptop, niet op de telefoon, niet op de iPod.
Nu heb ik eens gegoogled en ben terecht gekomen op Insomia. En al die symptomen, daar heb ik er eigenlijk geen van. Nu vraag ik me af wat het dan zou zijn en of er andere ook last van hebben.
[ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 22:44 ]