en ik wil ook nieuwe kleren, maar krijg pas mijn geld op het eind van de maand, en ik wil nog een baantje (heb al krantenwijk) bij de supermarkt ofzo, zodat ik meer geld heb:P
Whaaa, nu moet ik niet met de prijsen van mijn nieuwe vesten aankomen zekker Die zijn 3x zo duur ofzo,, Maar leven, Moeder die betaalt Aleen nu niet meer,, aangezien ik weer kleedgeld krijg Allen ike lief zijn,, dus heb ik kleertjes mogen kopen van het 3dubelen van me kleedgeld,, Zomaar voor niet, en het ging niet van me echte kleedgeld af
Mij lukt eht soms nog goedkoper
Mijn jas was 5 euro,
Mijn schoenen 2,50
En drie skinny jeans voor 15 euri
Hallelujah naar mensen die nieuwe spullen naar de tweedehands brengen, en vive de markt x'D
haha ik ben egt niet van de dure merken ik koop zelf altijd bij de H&M, Zara, Mango, Only, Vera Moda, Pinky en soms de markt/2e handswinkeltjes bij dat laatste hebben ze altijd leuke sjaaltjes maar dat winkeltje is bij ons uit mijn woonplaats verdwenen. het enige waar ik wel is goed geld aan uitgeef is een goede broek, laarsen en 1 paar schoenen bijv mijn nikes waren 90 euro zijn nog helemaal heel mijn tussendoor schoenen helemaal naar de klote
2 Skinny's voor 6 euro n_n
Shirtje voor 3 euro
vestje 10 euro
sgoenen 7 euro
nieuwe veters voor sgoenen 1 euro
+ nog wat armbanden ne make-up enz. = 5 euro.. x3
ik kreeg een 2e shirtje gratis, omdat die man vond dat 't shirtje mooi bij mn ogen kleurde, maar k niet genoeg geld bij me had.
2 shirts voor 3euro. :'D