Anna Puyol i saforcada
Niemand weet van haar bestaan, alleen haar ouders maar die mishandelen haar. Als Anna weet te ontsnappen aan de horror, komt ze iemand tegen waarvan ze zijn bestaan niet af wist, haar broer. Voor even lijkt alles goed te gaan. Maar wat als haar ouders achter haar aan komen? Kan ze omgaan met liefde, bedrog en seksualiteit na alles wat haar is aangedaan achter gesloten deuren?
La Pobla de Segur, 2012
Beneden sloegen een paar deuren dicht en ik hoorde de boze stem al weer schreeuwen. Stampend kwam de stem dichterbij, de trap op die het bijna begaf onder het geweld. De deur vloog open en de stukjes muur vlogen mij om de oren, weer een gat in de muur.
“Jij achterbaks stuk ongeluk” gilde de boze stem terwijl hij dreigend op me af kwam.
“Het, het spijt me” bood ik mijn excuses aan.
Waarvoor? Ik had werkelijk geen idee. Iets wat op zijn werk mis was gegaan? Een automobilist die hem irriteerde op zijn weg terug? God mag het weten, maar toch bood ik mijn excuses aan. Ik wist dat als ik dat niet deed, het alleen maar meer pijn zou doen.
Dus, wat vinden jullie ervan? Willen jullie mijn story lezen?
http://www.quizlet.nl/stories/83885/i-dont-want-to-fall-to-pieces-pique/
You know my name. Not my story. You heard what I've done. Not what I've been through.