H0e denk jij 0ver playersz??,,ik heb laatst een player gehad duszz,,h0e denk jij er 0ver Ik haat se!!
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Players? Hoe denk jij er over?
Players? Hoe denk jij er over? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
3 okt 2008 - 15:013 okt 2008 - 15:21
Losers zonder stijl die denken dat ze elke meisje kunnen paken![zo denk ik over ze!]
[mijn mening!]If you don't understand my silence, you will never understand my words.
3 okt 2008 - 15:22Losers zonder stijl die denken dat ze elke meisje kunnen paken![zo denk ik over ze!]
[mijn mening!]
Daar sluit ik me bij aan!i need you like a heart needs a beat.
3 okt 2008 - 15:34x] Myn broer is een player
Dus tjaah, als ik nou ga zeggen dat ik ze haat, dan klopt het een beetje niet
Maargoed, Ik haat alle players, met uitzondering van myn broerRose houdt van Renée&Benjamin . <3
3 okt 2008 - 15:37Players weten niks beter of zo O_o
later kent elk meisje hem wel en zal niemand hem vertrouwen.don't Worry...Be gay.
3 okt 2008 - 15:39trouwens
mijn neef is ook een beente player -.-
dat vind ik echt zonde x'D ja sorry hoor,Want lelijk is hij niet,en hij heeft ene leuke persoonlijkheid (NEE ik val heus niet op me eigen neef )
dus :')don't Worry...Be gay.
3 okt 2008 - 15:45Losers zonder stijl die denken dat ze elke meisje kunnen paken![zo denk ik over ze!]
amen.
[mijn mening!]AAP
3 okt 2008 - 16:04Zo lijkt het wel alsof ze van hun vorige vriendin niet houden, als het uit is meteen iemand anders. Dus ik vind ze maar niks..
I live for the applause, you will die for it.
3 okt 2008 - 16:06players zijn niet cool,players zijn niet stoer,ze zijn alleen een manelijke hoer.
Pf kwni,ik moet er ni veel van hebbe.Maar ik laat ze maar doen,ik heb er geen last van enzu dus jha n_n3 okt 2008 - 16:09ZINLOZE MENSEN DIE NIX GAAN BERIJKEN IN HUN LEVEN !
People who are meant to be together always find each other in the end.
3 okt 2008 - 16:453 okt 2008 - 16:463 okt 2008 - 17:53Kweenie ik kan best zeggen dat is ze ga haten maar misschien word ik wel ooit bevriende met een player!
Volgens mij zijn er ook players die er niet voor gekozen hebben!
Maar weer genoeg gelul
XSimoneFollow just your own mellody
3 okt 2008 - 18:143 okt 2008 - 18:16Players sijn mannelijke sletten x3 vindk..
mr 1 vn myn beste vrineden is ook een dikke player maar hys wel heel lief enz. dus ik haat ze niet..
Players zijn ook maar mensen dus tja n_n ik ga se nie op een brandstapel gooie fzo x3We can only learn to love by loving.
3 okt 2008 - 18:18x] Myn broer is een player
Dus tjaah, als ik nou ga zeggen dat ik ze haat, dan klopt het een beetje niet
Maargoed, Ik haat alle players, met uitzondering van myn broer
myn broer lekker nie x3
myn broer si een Shy boy x3
hy segt nie soveel tegen meisjes enz. x3
We can only learn to love by loving.