Ik zit nu al ongeveer een halfjaar op 8mm, gewoon omdat ik dat een fijn maatje vind. (Wil wel nog naar 14, denk ik, maar dat maakt nu niet uit)
Alleen heb ik nu voor het eerst mijn favoriete spirals ingeruild voor siliconen tunnels.
[Zoiets als deze;
Alleen nu vond ik het raar ... Ik heb in allebei mijn oren 8mm en het ene oor ging heel makkelijk en paste heel mooi en was maar een kwartiertje gevoelig. Alleen in mijn rechteroor paste hij echt niet. Toen heb ik drie dagen lang een ander 8mm sieraad gedragen, wat ook 8mm is maar blijkbaar toch net 0,2mm groter o.i.d, want daarna paste die tunnel wel ineens. Nu heb ik die ook al bijna 3 dagen, maar hij is echt heel erg gevoelig en dat had ik niet verwacht. Want ik heb niet speciaal er voor opgerekt en had dit maatje al zoveel maanden. Ik houd nu wel goed in de gaten dat 'ie niet teveel opzwelt, maar het vlees zit soms wel bijna tegen het randje en is constant gevoelig. Nu denk ik dat het vast wel weer zal zakken, maar is dit nu een normale reactie van mijn lichaam of toch niet? Because I'm really not sure at this time. -nocheers-
[ bericht aangepast op 18 april 2012 - 11:49 ]
Til hug og blod.