• Ik heb een nieuw verhaal gemaakt, ik zou het leuk vinden als je een reactie plaatst. :)
    http://www.quizlet.nl/stories/82644/best-friends-forever/

    Ik weet dat het niet super is, dus ik zou altijd tips kunnen gebruiken! :D
    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mischien een grotere inleiding?
    Het lijkt mij nogal saai.. Maar dat komt waarschijnlijk ook deels omdat ik een grote afkering heb voor 'Gewone' Verhalen.. Bij mij lijken ze allemaal heel typisch.. Drama, Drama, Drama.. En alles komt weer goed.. Daarom lees ik dus fantasie :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Mischien een grotere inleiding?
    Het lijkt mij nogal saai..
    Maar dat komt waarschijnlijk ook deels omdat ik een grote afkering heb voor 'Gewone' Verhalen.. Bij mij lijken ze allemaal heel typisch.. Drama, Drama, Drama.. En alles komt weer goed.. Daarom lees ik dus fantasie :Y)


    & dit hoort bij stories promoten.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Jammer dat jullie niet in het genre geïntereseerd zijn want ik vind het een goed verhaal!
    Maar ja, smaken verschillen, daar valt niet over te discusieeren... ;):D


    Life is like a box of chocolats, you never know what you gonna get.

    Jouw verhalen zijn nog heel wat leueker!!! :D

    Misschien kan je de voorpagina met de inleiding wat aantrekkelijker maken. Maak de inleiding wat langer en zet er een mooie cover bij.
    Verder heb ik het nog niet gelezen, maar ik zag bij je eerste chapter dat het vooral een lap tekst is. Het helpt om wat enters te zetten en alinea's te maken, dat oogt wat netter.

    Maar het is wel leuk om over vriendinnen te schrijven en alles met onbekende personen moedig ik zeker aan :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb het heel even aangeklikt, en verder niet naar de verhaallijn of zo gekeken. Maar sowieso. Het is 1 blok tekst. Je moet echt met alinea's gaan werken. Die zorgen er voor dat je de lezer door het verhaal heen leidt.

    En als je een gesprek voert, dan hoort er na een gesproken zin een spatie zodat het duidelijk is wie het zegt. Maar niet als alleen 1 iemand iets zegt. Ik geef de voorbeelden wel:

    'Ik ben jan,' zegt Piet.
    'Ik ben piet,' zegt Jan.
    'Aangezien kennis met je te maken, Piet'

    En dit is als alleen 1 iemand iets zegt:

    Hysterisch rende het meisje door het gebouw heen. 'Laat me gaan!,' schreeuwde ze tegen de badeend die achter haar aan hobbelde.

    Duidelijk? (:

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 16:35 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ik heb het heel even aangeklikt, en verder niet naar de verhaallijn of zo gekeken. Maar sowieso. Het is 1 blok tekst. Je moet echt met alinea's gaan werken. Die zorgen er voor dat je de lezer door het verhaal heen leidt.

    En als je een gesprek voert, dan hoort er na een gesproken zin een spatie zodat het duidelijk is wie het zegt. Maar niet als alleen 1 iemand iets zegt. Ik geef de voorbeelden wel:

    'Ik ben jan,' zegt Piet.
    'Ik ben piet,' zegt Jan.
    'Aangezien kennis met je te maken, Piet'

    En dit is als alleen 1 iemand iets zegt:

    Hysterisch rende het meisje door het gebouw heen. 'Laat me gaan!,' schreeuwde ze tegen de badeend die achter haar aan hobbelde.

    Duidelijk? (:

    hierdoor lag ik echt strak haha xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    Tinekeee schreef:
    Jouw verhalen zijn nog heel wat leueker!!! :D


    Di van jou zijn ook goed! Maar als je rekening houdt met wat Lavendor en Quiescent gezegd hebben zal het echt supergoed worden!:)


    Life is like a box of chocolats, you never know what you gonna get.

    Quiescent schreef:
    Ik heb het heel even aangeklikt, en verder niet naar de verhaallijn of zo gekeken. Maar sowieso. Het is 1 blok tekst. Je moet echt met alinea's gaan werken. Die zorgen er voor dat je de lezer door het verhaal heen leidt.

    En als je een gesprek voert, dan hoort er na een gesproken zin een spatie zodat het duidelijk is wie het zegt. Maar niet als alleen 1 iemand iets zegt. Ik geef de voorbeelden wel:

    'Ik ben jan,' zegt Piet.
    'Ik ben piet,' zegt Jan.
    'Aangezien kennis met je te maken, Piet'

    En dit is als alleen 1 iemand iets zegt:

    Hysterisch rende het meisje door het gebouw heen. 'Laat me gaan!,' schreeuwde ze tegen de badeend die achter haar aan hobbelde.

    Duidelijk? (:


    Haha daar moest ik even om lachen, over die badeend. :') Maar ik ben het hier helemaal mee eens in ieder geval.


    The universal language of art.