• Hoi!
    Ik heb vanavond een klassenfeest en ik weet dus écht niet wat ik aan moet. Jullie weten niet wat voor kleren ik heb enzo, maar houdt het er maar op dat ik geen rokjes of jurkjes of iets dergelijks ga dragen. (:
    Iemand een idee voor iets leuks?
    -ik wil btw het liefst een rode/groene broek aan-


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    War dacht je van een rode broek met daarop een zwarte of blauwe blazer en een leuke ketting? (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Rode broek met een zwarte top en een grijze/witte/marineblauwe cardigan en wat leuke sieraden of zo? ;D


    Destroy what destroys you.

    Marine stijl! Dat is leuk. (:
    Heb je iets met blauw-witte strepen? Dan kun je dat mooi combineren met je rode broek!
    Dat vind ik altijd heel erg leuk, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan persoonlijk niet zoveel zeggen over wat je aan moet doen want ik weet niet wat je in je kast hebt hangen...
    Maar ik zou een rode broek aan doen met een zwart hempje en een hele leuke lange ketting.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMFG HOE KUNNEN JULLIE VOORSPELLEN WAT IK AAN HEB.
    Jep, m'n rode broek met een donkerblauwe blazer en een bloemetjestopje, want m'n blauw-wit gestreepte zit in de was, blegh.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    O, wou net voorstellen dat je een gilet aan zou kunnen doen met een leuke blouse er onder

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 18:51 ]


    Physics is awesome

    welke kleur groen?
    als het donkerdere groen is zou ik er een zwart ding boven doen en die dan in je broek stoppen.
    voor de rode broek zou ik idd voor marine stijl gaan of iets combineren met zwart of blauw like they all say (:
    xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    owja een blouse kun je ook in je broek stoppen trololol


    Shit happens but pee happens a lot more.