• oke, ik schrijf een verhaal en de titel is... gewoon vaag, nou vroeg ik me af of iemand misschien een betere titel weet, hier gaat het over:

    -een meisje, Fay heeft haar ouders verloren toen ze klein was en ze moet de hele tijd van plek naar plek bij mensen in gaan wonen zodat ze niet naar het weeshuis hoeft
    -ze komt op een kostschool, Olsdon terecht waar ze een klein vogeltje ontmoet en een aantal merkwaardige kinderen
    -ze krijgt constant rare dromen over eilandjes in de lucht met huisjes erop en het vogeltje en de andere kinderen bij haar op school[/blue]-ze krijgt een briefje dat ze buiten de schooldeur moet gaan staan om acht uur, ze doet het en een groen lichtje voert haar mee naar een portaal naar een andere wereld
    -okay dus ze ontdekt vanalles en ze is een soort magisch vuurkind en haar vogeltje weerspiegeld haar krach, later word het een fenix. Seth heeft een draak en bestuurd de dimensies, Iffianne de lucht met een pegasus etc.

    het heet nu the secret of Olsdon maar 1. het is een nederlands verhaal en 2. er is helemaal geen 'secret of Olsdon'!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    > Titel aangepast ivm hoofdletters


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ahah dat het nederlands is maakt niet uit want dat heb ik ook altijd, engelse titels zijn mooier vind ik zelf maar het geheim is die olsdon zelf dus ja de titel is eigenlijk wel goed en anders doe je gwn of er een geheim is gewoon iets van de koning is een vrouw ofso HAHHA (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Green Light
    Far Away
    Reflection of strenght
    Nightmares
    Lost


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.