• vanmorgen het derde uur
    Op het rooster stond lasles en ik had vlak daarvoor in de pauze nog gekeken en er was niks gewijzigd
    dus wij allemaal naar dat lokaal, maar er kwam maar niemand dus iedereen weer naar beneden
    Maar ik vertrouwde het toch niet helemaal, dus ik ging naar het leerlingenloket, ik heb daar 10 min staan wachten en toen bleek dat we in een ander lokaal hadden, dus wij naar dat lokaal racen. Zit de hele klas daar en ze begonnen gelijk lullige opmerkingen te maken als
    Nu moeten jullie ook nablijven(een keer hadden we les en waren wij als enige komen opdagen en moest de rest nablijven)
    Haha, jullie zijn echt dom
    En allemaal van dat soort dingen, maar we waren met zijn vieren en het was echt tegen mij en mijn beste vriendin gericht
    Ik dacht dat ik ging ontploffen, ik was zo boos. Ze hebben gewoon niks gezegd, wat wij toen wel hebben gedaan. En ik had al een hekel aan onze klas, we zijn al wezen klagen bij de mentor maar dat heeft amper geholpen.

    Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, maar het klinkt vrij stom.
    Succes verder met je klas.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tja, ons rooster klopt ook heel vaak niet. Meestal gaan we dan met de hele klas naar de aula en als na vijf minuten niemand ons is komen halen, gaan we gewoon naar de deen of een snackbar. Er zitten twee meisjes in mijn klas die altijd naar de administratie gaan om te checken of de les echt uitvalt, da's pas vervelend! Sta je net op het punt gezellig met z'n allen ergens heen te gaan, word je teruggestuurd door die twee wijven en de docent > <.
    Tip voor jou: Ga niet snitchen en blijf bij je klas (bloos).


    i put the fun in funeral

    ik heb een leraar die ons dom noemt en zet dat we nooit iets gaan bereiken in ons leven omdat we op KSO zitten. ook haalt ze constant vreemde argumenten boven om te kunnen schreeuwen naar ons (Hoe zouden jullie het vinden als ik op de grond ga liggen om les te geven?!) of om ons licthjes uit te schelden (Ik weet dat het woord bitch of hoer in mijn klas verboden is, maar voor jullie maak ik graag een uitzondering! Wat gaan jullie nu doen? Jullie ouders bellen? Doe maar!)en zo verder.

    Modbreak: Hoofdletters!

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 april 2012 - 21:55 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb echt een hekel aan mijn school gekregen, sinds ze de 'ophokuren' hebben verzonnen. Eén of twee uur op schook zitten, voor niks, terwijl we net zo goed lekker naar huis toe kunnen. Ja, ik wéét het: ' We moeten ons aan de 1040 uren-norm houden', maar dat me eerlijk gezegd geen zak schelen.
    Bàh.

    Maar ik snap dat je boos wordt, zou ik ook doen. Alleen ik zou zo dom zijn om dan ook nog eens m'n mond open te trekken, denk ik. Dan zou ik het maar beter kunnen negeren ;]


    Deep inside, I've never felt alive