vanmorgen het derde uur
Op het rooster stond lasles en ik had vlak daarvoor in de pauze nog gekeken en er was niks gewijzigd
dus wij allemaal naar dat lokaal, maar er kwam maar niemand dus iedereen weer naar beneden
Maar ik vertrouwde het toch niet helemaal, dus ik ging naar het leerlingenloket, ik heb daar 10 min staan wachten en toen bleek dat we in een ander lokaal hadden, dus wij naar dat lokaal racen. Zit de hele klas daar en ze begonnen gelijk lullige opmerkingen te maken als
Nu moeten jullie ook nablijven(een keer hadden we les en waren wij als enige komen opdagen en moest de rest nablijven)
Haha, jullie zijn echt dom
En allemaal van dat soort dingen, maar we waren met zijn vieren en het was echt tegen mij en mijn beste vriendin gericht
Ik dacht dat ik ging ontploffen, ik was zo boos. Ze hebben gewoon niks gezegd, wat wij toen wel hebben gedaan. En ik had al een hekel aan onze klas, we zijn al wezen klagen bij de mentor maar dat heeft amper geholpen.
Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one