• Als ik een RPG open (ik val zoals je ziet maar meteen met de deur in huis) waarvan ik denk dat mensen hem wel leuk vinden en ik hem wel oké vind, komen veel mensen er op af. Als ik eens een RPG maak waarvan ík die helemaal leuk vind, komt er niemand op af. -__-"
    * sigh * Mensheid. Niet te volgen. (;

    Anyone else?

    ik heb nog geen RPG's geopend, maatr ik heb een idee voor eentje, waarvan ik ook niet denk dat veel mensen hem leuk zullen vinden. Maar ik hou van mijn idee.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    ik heb nog geen RPG's geopend, maatr ik heb een idee voor eentje, waarvan ik ook niet denk dat veel mensen hem leuk zullen vinden. Maar ik hou van mijn idee.

    Eigenlijk ben ik nu best wel nieuwsgierig...

    OT: Ik heb dat niet echt, want ik maak nooit RPG's aan. Maar ja, ik kan me er wat bij voorstellen...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Snatergaai schreef:
    (...)
    Eigenlijk ben ik nu best wel nieuwsgierig...

    OT: Ik heb dat niet echt, want ik maak nooit RPG's aan. Maar ja, ik kan me er wat bij voorstellen...

    ergens ben ik ook bang dat mensen het belachelijk zullen vinden. Maar ik zal het uitleggen.
    Ik had dus het idee om X-factor in een RPG te zetten. Dus mensen schrijven zich in en we volgen hun van hun auditie tot de live show. daar kun je ook uitgestemd worden (met toestemming) en uiteindelijk zal er een winnaar zijn.
    maar ja, hier heb je ook veel mensen voor nodig, dus als bijna niemand het leuk vindt, zal het mislukken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Lol dat heb ik met stories maken :'D. Ik weet gewoon dat als ik veel lezers wil ik een of andere One Direction verhaal moet gaan maken. Doe ik wat ik mooi vind (dus vrijwel altijd, anders schrijf ik niet) dan heb ik met heel veel mazzel een keer 10 abo's.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Lol dat heb ik met stories maken :'D. Ik weet gewoon dat als ik veel lezers wil ik een of andere One Direction verhaal moet gaan maken. Doe ik wat ik mooi vind (dus vrijwel altijd, anders schrijf ik niet) dan heb ik met heel veel mazzel een keer 10 abo's.

    This.

    Rythmix schreef:
    ik heb nog geen RPG's geopend, maatr ik heb een idee voor eentje, waarvan ik ook niet denk dat veel mensen hem leuk zullen vinden. Maar ik hou van mijn idee.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wilde ook een keer rpg openen, maar niemand reageerde. (no_chears)


    26 - 02 - '16