• Vanavond was de laatste aflevering van de succesvolle BNN-serie Feuten, en ik heb hem nog niet gekeken omdat mijn ouders dat nooit willen zien. NU BEN IK DUS RAZEND BENIEUWD naar de ontknoping. LIEVER NIET SPOILEN. Ik wacht nu al ruim acht minuten :W.
    Voor degenen die Feuten niet kennen;
    le beschrijving

    Wie kijkt het nog meer en is ook fan??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Acht minuten, ja oké, da's een ramp. Haha, nee, ik ken het helemaal want ik kijk vaak Zuid-Koreaanse en Japanse series. Dan staan ze vaak op z'n vroegst 2 à 3 uur na de uitzending online, maar dan begint het wachten op de ondertiteling (door fans). Als het een populaire serie is, zijn ze er vaak in 1 ~ 3 dagen; maar is het een minder bekende serie dan kan het wachten nog eens heel lang worden.

    'k Heb de beschrijving gelezen en het klinkt wel interessant ö

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:55 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Myungsoo schreef:
    Acht minuten, ja oké, da's een ramp. Haha, nee, ik ken het helemaal want ik kijk vaak Zuid-Koreaanse en Japanse series. Dan staan ze vaak op z'n vroegst 2 à 3 uur na de uitzending online, maar dan begint het wachten op de ondertiteling (door fans). Als het een populaire serie is, zijn ze er vaak in 1 ~ 3 dagen; maar is het een minder bekende serie dan kan het wachten nog eens heel lang worden.

    'k Heb de beschrijving gelezen en het klinkt wel interessant ö


    Lol, ik wacht nu al... Sinds 20:50, dat is dus... WÖ, een kwartier!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    8 minuten, wat een ramp.

    bij mij duurt het tot begin 2013 eer dat ze beginnen filmen voor het volgende seizoen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JohnHWatson schreef:
    8 minuten, wat een ramp.

    bij mij duurt het tot begin 2013 eer dat ze beginnen filmen voor het volgende seizoen.


    Daarom zei ik het ook zo sarcastisch :W
    Heb het inmiddels gezien. Vond het einde dramatisch :c


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!