• een idee xD

    Ik wil een nieuwe serie maken,, maar ik heb nog geen idee waarover ,, Kan iemand mij redden ??(A)


    Crack a bottle

    Ik heb wel idee, maar die serie wil ik zelf ook maken, zullen we het anders samen doen ?

    k wil je wel een paar pb's sturen met ideeën ^^
    Heb ff geduld ga m'n Q eerst ffafmaken en dan krijg jevan mij ideeën ç

    Okii [/w8 geduldig]


    Crack a bottle

    YEAH! (yeah)

    ik heb geen idee, maar ik vin het leuk dat je een quiz gaat maken, dus laat het me maar weten! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    SAy xD:P
    Ik gaa binnenkort een nieuwe deel op Komkommer doen ,,maar ik probeer maar te bedenken maar ik kan voor die serie momenteel niet op ideeen komen ,maar als ik vann8 gaa slaapie doen xD dan gaa ik dromen en dan weet ik wl weer iets(A)


    Crack a bottle

    Ps:"
    het hoeft niet over th
    Mag ook wel over jb gaan ookal bn ik persoonlijk niet son fan vn hun ,, xD maar een keer wat anders is ook wel leuk (A)


    Crack a bottle

    hhmmm , al gelijk met wie.
    als het maar niet over voetbal gaat.
    en ik ben ook geen fan van jb.
    maar ja wat boeit het , ik respecteer hun wel.

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Maaike <33
    over voetbal ?? NO WAY dat ik daar een quiz over gaa maken xD Voetbal zuigt ,,duss maak je maar geen sorgen meiss ,,ik hb alleen geen ideeën meer voor een nieuwe quiz(A)


    Crack a bottle

    heeft niemand ideetjes (huil)


    Crack a bottle

    Over mij :D
    Over mijn geniale dingen die ik meemaak. Ofzo x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik weet ook nooit iets hoor maar dan denk ik ergens aan en begin te typen =)


    when words fail, music speaks.

    hurray ,
    iemand die het met me eens is dat voetbal zuigt!_O_

    echt bij ik op school , zijn het echt állemaal voetbaldingskes en dan staan ze daar natuurlijk te lebberen met de grootste huppelkutten van de ganse school maar we dwalen alweer van het onderwerp af xD

    hmm een idee?
    Naja , over TH of liever JB of Alex Evans of niemand in het bijzonder?

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ik ben ze in een PB aan het typen ^^

    @juul
    Hso kapsonus xD
    Whaha ,, nee sgat , Grapje ,je bent erug intresant en ik vind dat je self gwm tè intresant bnt om over te sgrijfen(A) Drm doe ik het niet:P

    @Bo
    Dat hb ik ook eenn keer gedaan,, gwn beginnen te sgrijven ,,Hier kwam het op neer:
    Een groepje vriendin gingen picknicken op de busbaan omdat se daar sin in hadden toen kwam de tourbus vn th deraan en toen werd saki kwaad en ontvoerde se en toen sat Bill's haar in de weg bij 1 van de meisjes en toen drukte se hm een pet op de kop sodat sn haartjes plat gingen en toen werd bill kwaad en tom melig (A)
    Dat gwn iets typen werkt duss niet bij mij :P


    Crack a bottle

    Over een super groote Q. meeting, met allemaal mensjes die je kent, en dan komt TH opdagen en al die shit! xD

    Sorry, ik lul maar wat! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...