• mijn story (H)

    The day I failed forever

    Woedend liep ik in de richting van het kantoor van mijn mentrix iedereen keek me aan maar dat boeide me niks, ik zwaaide de deur open en ze keek verschrikt op 'ja jou wou ik spreken' zei ze heel droog 'alles wat joy heeft gezegd is fake we hebben ruzie' 'ja maar ze maakt zich zorgen en ik ook ik heb je pleeg ouders gebeld en je gaat meteen naar het ziekenhuis', 'WAT!!', schreewde ik 'ik ben niet ziek hoor en die pleegouders van mij hebben hier al helemaal niks mee te maken' en ik liep woedend weg.
    Dit is dus wat er is gebeurd maar laat ik het hele verhaal maar vertellen vanaf het begin dat is misschien wel zo slim.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 17:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 maart 2012 - 18:20 ]


    'wow' Thalia muttered. 'Apollo is hot.' 'He's the sun God' I said. 'That's not what I meant.'

    IDGAF. Je kan het op zijn minst beschrijven en een redelijke titel maken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    @Colorblind
    srry hoor nu beter dan?


    'wow' Thalia muttered. 'Apollo is hot.' 'He's the sun God' I said. 'That's not what I meant.'

    Titel + beginbericht aangepast. Zo is 't duidelijker ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    jha mss wel (is mn eerste topic dacht dat als je de link erin ziu zetten dat dan de titel kwam :S)


    'wow' Thalia muttered. 'Apollo is hot.' 'He's the sun God' I said. 'That's not what I meant.'