• Ik heb 2series die heel weinig worden gemaakt!:

    He claimed me as his white chick![TH] (2delen)
    Deze keer is het andersom. Nuou is het niet een meisjeshart dat breekt. Tom heeft een one-night-stand met Cameron. Cameron is het perfecte meisje, althans dat vindt Tom maar zal hij haar ook kunnen krijgen???

    Jij als Rockbicth het nichtje van... Gordon![TH] (5delen)Dit is en beetje gebaseerd op een droom van mij.
    Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader's familie ken ik niet zo goed. Toen droomde ik een keer dat Gordon mijn oom was en ik zo TH leerde kennen.
    DE REST VAN HET VERHAAL EN DE GEBEURTENISSEN HEB IK VERZONNEN ENJ ZIJN DUS FAKE!


    Dit is mijn mening...!?

    als jij de mijne maakt maak ik de jouwe?
    deal?
    (A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    als jij de mijne maakt maak ik de jouwe?
    deal?
    (A)


    Ik wil meedoen met de deal (A)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    *oke schud hand*

    xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    let nie op mij bn raar bezig xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    is niks, ik ga nu is aan de jouwe beginnen en ik zal ook iets droppen ;)

    *schud hand terug*


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Als jullie mij een PB'tje sturen dan maak ik die van jullie...
    En je kunt Credits krijgen door reacties achter te laten en bij elke 7credits maak ik een reclame voor je quizsies!


    Dit is mijn mening...!?

    Woorden die compleet bestaan uit hoofdletters zijn verboden en worden als schelden opgevat.
    [/gaat veranderen]


    Bored.

    Mijn Quizlets Worden Ook Niet Veel Gemaakt Oor xD

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)