• Zijn hier eigenlijk mensem met een dwangneurose.
    Zo ja? Hoe ging/ga je daar mee om;$?

    xoxo' van een meisje die hier mee zit..


    PEDOBEER LOVE<3.

    Ik heb het in een kleine mate, denk ik.
    Maar ik kan er gewoon mee omgaan, zolang ik in een hygiënische omgeving ben.
    In de bushbush zou ik gek worden van mezelf, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jaaaa, ik heb de neurotische neiging kleine kindertjes te verkrachten (cat)

    CWUTIDIDTHAR? :D

    J/k, ik heb geen dwangneurose. Behalve een haat voor spiegels D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Uhm, een héél klein beetje. Zoals altijd mijn handen wassen nadat ik iets van metaal heb aangeraakt (lol) en sommige dingen precies recht leggen U_U


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Is dat iets zoals een obsessieve compulsieve stoornis?
    Want dat heb ik een paar jaar geleden gehad - voor heel lang. Ik had het met even en oneven cijfers.
    Ik weet niet precies meer hoe ik ervan kwam, maar het ging beetje bij beetje.


    The odds are néver in our favor.

    Ja, ik heb bij sommige dingen best zo'n eh, dwangmatige drang? Lol, weet niet hoe je dat zegt.

    Maar dat wil niet zeggen dat ik een echte dwangneurose heb, want volgens mij heeft iedereen wel van die dingetjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Op school ga ik altijd op de vaste wc omdat daar op bijna niemand gaat het is tegen over de deur en daar is wel altijd pleerol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga altijd naar de meest rechtste wc (die vrij is).
    Ik zet altijd het volume van de tv op een even getal.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mwoah, dat niet echt. Maar ik liep altijd op mijn tenen, dus dat ging zeer doen. En als ik niet plat ging staan, moest ik geopereerd worden. En tja, ik hou niet van dokters. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een standaard ontbijt en opstaan ritueel, als die afwijkt dan ben ik chagrijnig (cat)

    Verder slik ik mijn pilletjes op een bepaalde volgorde, maar dat ik dan van groot naar klein :')


    Destroy what destroys you.

    Een klein beetje ja...
    Sommige beweren zelfs dat ik een lichte vorm van smetvrees heb :W
    Maar dat vind ik overdreven...laatst toen we op driedaagse gingen met de klas, had ik een speciale handzeep bij met dettol in.
    Ook droeg ik er slippers zodat ik niet met mijn voeten op de grond zou komen, ik ging er zelfs mee douchen.
    Ik mag er niet aan denken dat ik een schimmelinfectie of zo zou oplopen daar.
    Die dingen doe ik ook altijd op vakantie of bij vrienden...thuis niet omdat het mijn vertrouwde omgeving is.

    Maar het is wel zo, dat waar ik ook ga, ik veel mijn handen was.
    Als ik van de bus stap, het eerste wat ik thuis doe is mijn handen wassen, voor en na het eten was ik het ook en ook als ik vind dat mijn handen stinken.
    Ik kan het ook niet verdragen als mijn handen vol kruimels hangen :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga altijd naar hetzelfde wchokje in dezelfde wc in school. Maar dat is geen dwangneurose denk ik.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het wel gehad, maar heb het mezelf geprobeerd af te leren, zeg maar. Dus gewoon als je iets denkt van 'dit moet ik doen', dan moet je hoe moeilijk het ook is, het gewoon niet doen. En als je iets vaak genoeg niet doet zie je vanzelf dat er gewoon niks mis gaat.

    Of is dit niet wat je bedoeld? xD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    @Kim, maitresse; Jup. Ik zou ook zeggen dat je een lichte vorm van smetvrees hebt...

    Ik heb dat niet.
    Niet dat ik weet...
    bij mij moet alles wel goed gestructureerd zijn, maar dat is geen dwang.
    Misschien wel in het plannen, maar ja...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please