-Ja, het is lang, en ja, ik zou het appreciëren als je het even leest, en me helpt.
Mijn vriendin is echt ontzettend lui, komt altijd te laat, en spijbelt echt vaak. Maar ze wordt nooit gepakt, óf ze lult zich eronder uit met een briefje van haar ouders. Ze maakt nauwelijks huiswerk, en ze doet alleen waar ze zin in heeft. Dat irriteerde mij, dus ik heb er iets van gezegd. En toen hebben we ruzie gehad, om het feit dat zij het niet snapte, terwijl ik het DUIDELIJK had uitgelegd, bovendien was ze van mening dat het mij niets aanging. Terwijl het mij als vriendin wel degelijk iets aangaat, vind ik. Maar ik was het met haar eens, het ging me in het vervolg niets meer aan, maar dan hoefde ze ook niet meer bij mij aan te komen kloppen als ze nog eens hulp nodig heeft. En ook dat snapte ze niet.
Enfin, dat heeft zich wat gerust, maar ik was nog altijd een beetje boos. Is ze laatst weer niet komen opdagen tijdens het eerste uur van Nederlands, toen mijn ander vriendin spreekbeurt had. M -over wie dit gaat- had het tweede en derde tussenuur. Mijn vriendin die de spreekbeurt had, had M gevraagd of ze toch echt wilde komen. Maar M was er natuurlijk niet, zoals wel vaker als ze geen zin heeft, ik bedoel, het kwam haar maar al te goed uit. Dus ik werd weer kwaad op haar, maar ik hield het voor me, en heb haar netjes gevraagd waarom ze niet was gekomen. Zegt ze dat ze zich heeft verslapen. Ja, dat zal.
Urgh, ze snapt dus niet waarom ik boos op haar ben. En nu geeft een andere vriendin haar gelijk, en heb ik direct het paranoïde gevoel dat iedereen tegen mij is, van mijn vriendengroep, en daarom ben ik echt vet pissig op hen allemaal. Echt erg, terwijl ze vast niet boos zijn.
Kan iemand me helpen, hoe moet ik nu met M omgaan? Ik wil haar best wel als vriendin "dumpen", maar ik moet nog met haar naar Berlijn, en dat waarschijnlijk nog op een kamer.. Bovendien snapt ze dat dan niet. Ik kan er zó niet tegen als mensen iets simpels niet snappen. ><
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt