• Jup jullie lezen het goed met jullie koeienhersens, ik heb een JB verhaal geschreven ^^ En nu vraag ik of jullie zo lief willen zijn en hem uit te proberen. Maar je wilt vast wel ff weten waar hij over gaat dus hier een stukje ;]

    Het gaat over een meisje van 18 die geld spaart om met haar vriendinnen op vakantie te kunnen. Als bij baantje is ze aan het babysitten. Meestal is het gewoon een enkele x bij een iemand,maar ze heeft ook een vaste klant. Ze moet vaak oppassen op Frankie van 7. Wat ze dus niet weet is dat hij het broertje is van JB,de band die ze past 'ontdekt'heeft en erg goed vind. Zijn moeder is heel tevreden over hoe het meisje met Frankie omgaat en ze wil haar bedanken. Het meisje wil het niet aan nemen en zegt dat ze al word beloond voor het geld wat ze krijgt waardoor ze op vakantie kan. De moeder van Frankie vind het goed maar komt er achter dat het meisje naar JB luisterd als ze het een x zingt als ze Frankie in slaapt zingt. Dan besluit de moeder iets te regelen.

    Jij nu geintreseerd zijn?
    Jij nu op link klikken en mijn verhaal gaan maken ^^
    http://www.quizlet.nl/quiz/226472/its-not-just-a-kid-from-babysitting-proloog/

    xoxox


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik dacht dat hier zoveel JB fans waren ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    AAh kom op mensen maak die serie nou ><
    Als het een TH serie was hadden er al 6 mensen gereageerd =/=


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    najah dit vin ik egt nie lief !
    gooit iemand anders eentje over JB erop gaat iedereen daar reagere und hier nie! ik ga um maken =)


    when words fail, music speaks.

    Yeah jij bent lief Bo
    Maar dat wist je al x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    =)

    But nu ben ik chaggie but moet er ook wel op lache maargoed >,<


    when words fail, music speaks.

    waarom moest je lachen xd
    en waarom ben je saggi om 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    nou, ik kreeg zow van iemand een berichtje van; stuur dit bericht naar zoveel mensen en je gaat morgen met iemand zoenen
    druk op F6 blabla
    had ik zo verstuurt zei zo'n gast; ik heb jou, ik zow lachen dat ut toch nep is enzo nou toen vroeg die me top 5 ik ow; das kinderachtig en trouwens heb toch alleen een top 1 ^^


    when words fail, music speaks.

    but he is lelijk und irritant >,<


    when words fail, music speaks.

    Okay x3
    Vaag maar zo'n ding heb ik ook met een sterrebeeld en die klopt echt !
    Echt eng 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    whaha but dit werkt dus totáál niet hij is ugly und ik ga nevernooit met hem zoenen!!

    whaha das idd best eng o.O


    when words fail, music speaks.