• Serieus. Mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld door al die groepsopdrachten van school. --'
    Eerst moesten we iets maken voor muziek. Eerst kreeg ik het gezeik dat ik niks deed. Maar ik heb 4/5 lessen niet mee gekregen en die ene les dat ik er wel was waren opeens twee meisjes van mijn groepje apart gaan zitten en hadden samen doorgewerkt zonder het ons even te melden. Ze waren opeens weg. Uiteindelijk zal ik het eind resultaat in elkaar zette. Gaat zo'n vreselijk irritant kind die ik wel kan schieten zeuren dat ze met niet vertrouwt en dat ik dat nooit kon halen met mijn trainingen. Dat terwijl ik zelf het had aangeboden. --' Uiteindelijk heeft zij alles stiekem gemaakt zonder het tegen de rest te zeggen en heeft toen gezegd: 'Ja, sorry maar nu is alles al af.'
    Nu moeten we een spreekbeurt doen. Eigenlijk in tweetallen maar omdat een meisje van onze klas naar Havo is gegaan was er een meisje alleen en die wilde met een ander groepje aan sluiten. Zegt zo'n meisje in dat groepje opeens: 'Ja, maar dan ga ik wel bij Sarita in het groepje.' Eigenlijk had ik daar totaal geen zin in maar omdat niet te gemeen te zijn had ik ja gezegd op het voorstel.
    Vandaag had ik met het meisje waar ik eigenlijk een groepje mee had gevromd (wij met zijn tweeën) afgesproken dat we morgen de spreekbeurt bij mij thuis in elkaar zouden zetten. Maar dat zelfde meisje had ook met het andere meisje afgesproken dat het bij dat andere meisje zou gebeuren. Daar kwam ik vijf minuten geleden achter omdat ik even wilde weten of het wel zeker bij mij was. Ik bedoel, het maakt me niks uit dat het niet bij mij is. Maar ik vind het heel erg vervelend als er dingen beslist worden zonder dat ik het week. Ik zag het gerust gebeuren dat ik morgen tijdens het laatste uur te horen zou krijgen: 'Ja, we gaan bij G de spreekbeurt in elkaar zetten.' Met de smoes dat zij dichter bij school woont en dat we daarom eerder kunnen beginnen en eerder klaar zijn. Alsof je een goede spreekbeurt met zijn drieën in een middag in elkaar kan zetten... En daarbij klaagt ze ook altijd dat haar internet + computer/laptop super traag zijn.
    En daarom houd ik niet van groepsopdrachten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aahw! Arme Sarita.
    Ik hield er ook niet echt van. Maar sinds ik me heb aangeleerd eerlijk te zeggen wat ik ergens van vind, en ook aangeef wat ik niet prettig vind, gaat het beter. En nu vind ik het af en toe wel prettig, en soms wil ik het ook liever alleen doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Aahw! Arme Sarita.
    Ik hield er ook niet echt van. Maar sinds ik me heb aangeleerd eerlijk te zeggen wat ik ergens van vind, en ook aangeef wat ik niet prettig vind, gaat het beter. En nu vind ik het af en toe wel prettig, en soms wil ik het ook liever alleen doen.


    Ja, dat heb ik nu ook gedaan. Maar morgen krijg ik daar zeker weten gezeik over. Achja, onze "vriendinnengroep" valt nu toch bijna uit elkaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm. Ik zou zeggen dat er iets mis is met jullie communicatie. ;x
    Nu ja, ik haat groepswerken ook. Je doet 30x zo lang over een simpel ding, dan als je het alleen zou doen. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik hou er soms ook niet van. Maar ik werk nu meestal met mensen waarmee ik goed kan samenwerken. Vroeger werd je gewoon ingedeeld, of was ik de 'overige', die dan bij het 'dump'-groepje moest. Maar daar heb ik nu (bijna) geen last meer van. Gelukkig.


    Deep inside, I've never felt alive

    NewUsername schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik nu ook gedaan. Maar morgen krijg ik daar zeker weten gezeik over. Achja, onze "vriendinnengroep" valt nu toch bijna uit elkaar.


    ): Succes dan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moet wel in groepjes werken, wij kunnen van stage worden getrapt als wij op school niet goed in groepjes werken .___.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aan de ene kant hou ik toch wel van groepsopdracht maar aan de andere kant haat ik ze echt. Dus ik kan enigszins begrijpen wat je bedoelt


    Physics is awesome

    Ik hou niet van groepsopdrachten, maar dat is omdat ik geen vrienden heb in de klas.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik moest met 3 vriendinnen een werkstuk amken, nou ik herken het totaal.
    Nu mag ik gelukkig met mijn beste vriendin een opdracht maken.
    Ik denk dat groepsopdrachten alleen werken als de 2 mensen elkaar mogen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik haat het ook. Ik moest laatst met zo'n meisje, en die heeft me gewoon geknepen omdat ik niet deed wat ze zei! Nou heb ik een litteken op mijn arm..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Ik haat het ook. Ik moest laatst met zo'n meisje, en die heeft me gewoon geknepen omdat ik niet deed wat ze zei! Nou heb ik een litteken op mijn arm..


    Dat heet een blauwe plek. :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Dat heet een blauwe plek. :W


    Nee, ze had me bij mijn pols zo geknepen met haar nagels in mijn vel, dus dat is geen blauwe plek, maar het is nou rood. Sorry hoor, maar ik vind dat niet kunnen. En nou doet ze alsof er niks aan de hand is, ik ga gewoon niet meer met haar om. (krul)


    "I solemnly swear that i am up to no good."