• Click and read. (krul)De opmaak ziet er niet uit, dat heeft Q op de een of andere manier gedaan x)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Eind goed, al goed.
    Wordt je zo vrolijk van. (krul)
    Ga je dat verfilmen dan?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    Eind goed, al goed.
    Wordt je zo vrolijk van. (krul)
    Ga je dat verfilmen dan?


    Nee, het is de eindopdracht voor selectie voor de opleiding writing for performance in Utrecht (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Nee, het is de eindopdracht voor selectie voor de opleiding writing for performance in Utrecht (:

    Ooooh, wel succes dan! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heb er even gereageerd, echt super. Gaat het ook door mensen gespeeld worden of is het alleen maar om in te leveren?


    “Love is a contradiction.”

    HoranNiall schreef:
    (...)
    Ooooh, wel succes dan! ^^


    Dankje! (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Minichick schreef:
    Heb er even gereageerd, echt super. Gaat het ook door mensen gespeeld worden of is het alleen maar om in te leveren?


    Dankje voor je reactie <3
    Uh ja het is dus een eindopdracht voor de toelating aan de HKU, dus alleen voor inleveren (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Woooh serieus? Ik ga het meteen lezen. Ik ben namelijk wel echt fan van jouw werken :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Geweldig :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    En die staan daar in die kinderkamer in hun blooten ofzo?
    het is leuk, maar ik erger me soms een beetje aan die 'j' die overal tussen staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Iloveit. Het is echt heerlijk hoe je aan het begin gewoon niet verwacht wat er gaat gebeuren. Het laat je op een manier denken. Over het schuldgevoel en het kind.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Errin schreef:
    En die staan daar in die kinderkamer in hun blooten ofzo?
    het is leuk, maar ik erger me soms een beetje aan die 'j' die overal tussen staan.


    Lol, dat 1e is een stom detail waar ik niet op gelet heb x)
    en dat 2e, ja die kerel is dronken, dan praat je met een dubbele tong haha. Aangezien er zo min mogelijk regieaanwijzingen in mochten moet het dan maar zo.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wandering schreef:
    Woooh serieus? Ik ga het meteen lezen. Ik ben namelijk wel echt fan van jouw werken :')


    Haha, thanks. (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.