• Hallo iedereen!
    JuliaFrost en ik organiseren een meeting in Goes.
    Goes ligt in Zeeland en is goed bereikbaar met de trein.

    Wanneer:
    Op een zaterdag, preciese datum wordt nog gekozen.
    Hoe laat:
    Rond een uur of 1.
    Wat gaan we doen:
    Een beetje winkelen, Goes onveilig maken, picknicken. Van alles

    Wie komen er:
    Zeker:
    Zayniak aka Sterre
    JuliaFrost aka Hannelore
    Misschien
    Zialled aka Iris

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 19:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maybe.


    Firm believer of all that is magic

    Lol, dacht je; hé, ik kan waarschijnlijk niet naar Oostende/Brugge, laat ik zelf een organiseren? (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Lol, dacht je; hé, ik kan waarschijnlijk niet naar Oostende/Brugge, laat ik zelf een organiseren? (:

    dat is het niet, Hannelore wil graag meeten, maar omdat ze het nog nooit eerder heeft gedaan wil ze graag de eerste keer in de buurt doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel komen als ik mag ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Tributes schreef:
    (...)
    dat is het niet, Hannelore wil graag meeten, maar omdat ze het nog nooit eerder heeft gedaan wil ze graag de eerste keer in de buurt doen

    Begrijpelijk (:
    Mijn eerste meeting was wel Antwerpen, wat voor mij toch wel drie uur reizen was, maar ik had de organisatie overgenomen van iemand anders en wilde echt een vriendin zien...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Begrijpelijk (:
    Mijn eerste meeting was wel Antwerpen, wat voor mij toch wel drie uur reizen was, maar ik had de organisatie overgenomen van iemand anders en wilde echt een vriendin zien...

    Mijn eerste meeting was in Bergen op Zoom en ik ben nog niet verder geweest
    Alhoewel ik er wel 1 miss 2 op de planning heb staan
    En deze natuurlijk!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Willen er meer mensen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wil er iemand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one