• [ja topic bui]
    Vanochtend ik stond even en toen een steek in mijn rug aan de zijkant en dat deed pijn!! Ik heb er op de fiets ook een paar keer last van gehad, een steek en dan kon ik mijn rug niet bewegen.

    Hebben jullie ook wel eens zo'n rotgevoel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik wou gister opstaan en toen kreeg ik een steek in mijn knie en dat deed facking pijn en ik kon hem een paar minuten niet bewegen. Dat heb ik best wel vaak en t gaat ook wel weer over hoor;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ja alleen dan in mijn zij


    “All those fairytales are full of shit.”

    Oehhh, hier komt een expert ^^
    Hoe voelt dat precies? Want dat kan (niet verkeerd opvatten ajb) een gedeelte van je long zijn die tussen je rib zit.
    Doordat je in- en uitademt gaat je borstkas op en neer en dan kan het (bij mij) nog wel eens gebeuren dat je long daar tussen komt te zitten. Is niks ernstigs hoor! Gewoon voorzichtig in- en uitademen, dan komt het wel goed!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben al sinds zaterdag bezig mijn longen uit te hoesten. En daar wordt ik ook heel duizelig van, dus dat is echt irri


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Na'ah, wel eens 't gevoel dat er iets blijft haken :'D Niet echt prettig :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aife schreef:
    Oehhh, hier komt een expert ^^
    Hoe voelt dat precies? Want dat kan (niet verkeerd opvatten ajb) een gedeelte van je long zijn die tussen je rib zit.
    Doordat je in- en uitademt gaat je borstkas op en neer en dan kan het (bij mij) nog wel eens gebeuren dat je long daar tussen komt te zitten. Is niks ernstigs hoor! Gewoon voorzichtig in- en uitademen, dan komt het wel goed!


    In mijn rug voel ik aan de even denken rechterkant onder een steek en daarna kan ik hem even niet bewegen. Mijn rug doet al heel de dg pijn. als ik mijn schouders naar achter doe. knak hoor je echt. Maar het kan ook van mijn moeder zijn. die heeft ook rugproblemen en wss een een of andere ziekte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb dagelijks rugpijn, ik heb scoliose (:


    Keep on smiling

    MisPattinson schreef:
    (...)

    In mijn rug voel ik aan de even denken rechterkant onder een steek en daarna kan ik hem even niet bewegen. Mijn rug doet al heel de dg pijn. als ik mijn schouders naar achter doe. knak hoor je echt. Maar het kan ook van mijn moeder zijn. die heeft ook rugproblemen en wss een een of andere ziekte.

    Oh, nee dan is het gewoon je wervels en zenuwen en die shit. Niet wat ik bedoelde (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Oh, nee dan is het gewoon je wervels en zenuwen en die shit. Niet wat ik bedoelde (cat)

    hihi en die shit geniaal. Helas maar ja. Ben je ook een brandende been expert(krul)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    hihi en die shit geniaal. Helas maar ja. Ben je ook een brandende been expert(krul)

    Ehh, ik heb een héél gevoelige huid, waardoor ik totaal geen zeep kan gebruiken, alleen bij mijn oksels.
    Ik had je topic trouwens al gezien. Het kan inderdaad eczeem zijn, maar dan zou je er denk ik al wel langer last van hebben. Ik weet het niet... Als het blijft, zou ik naar de dokter gaan (cat)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:28 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Ehh, ik heb een héél gevoelige huid, waardoor ik totaal geen zeep kan gebruiken, alleen bij mijn oksels.
    Ik had je topic trouwens al gezien. Het kan inderdaad eczeem zijn, maar dan zou je er denk ik al wel langer last van hebben. Ik weet het niet... Als het blijft, zou ik naar de dokter gaan (cat)

    ahah oke ik heb ook gevoelige huid ik gebruik zwitsal maar ik heb altijd rode vlekken i nmijn hals na het douchen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    ahah oke ik heb ook gevoelige huid ik gebruik zwitsal maar ik heb altijd rode vlekken i nmijn hals na het douchen


    Dan zou ik of géén zeep meer gebruiken, of Neutral gaan gebruiken. Mijn ouders zijn namelijk beide erg gevoelig voor alle parfums die in waspoeder zitten, en wij gebruiken alleen maar Neutral. Ik weet van mezelf dat ik ook een gevoelige huid heb dus dat is best handig, dat mama en papa dat altijd gebruiken. ;]
    Misschien dat je daarom ook last heb van dat brandige gevoel. Maar toch, zou je daar dan niet al langer last van moeten hebben gehad?


    Deep inside, I've never felt alive

    mijn knie doet pijn als ik moet lopen :')
    handig met vakken als toneel en dans, uiteraard. gelukkig zijn er knielappen.

    en volgens mij zit ik met een S of een C- colicose (of wat dan ook.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hmm ik heb regelmatig last van mn rug/schouders/nek. Soms zo erg dat ik ze amper kan bewegen, maar soms valt het ook wel mee en doen ze alleen pijn. En als ik helemaal geluk heb, heb ik er geen last van ;p.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben hypermobiel, dus ik heb zo goed als elke dag last van mijn gewrichten.


    To live would be an awfully big adventure