• The Ghosts <> Edward Cullen
    Cherilyn (Lynn) Clevvernes, verhuist na een duister verleden in het gekkenhuis, omdat ze zei geesten te zien, naar forks. De geesten, die ze nog altijd ziet maar gewoon verborgen houdt, zijn ook hier. De geest van een vrouw verteld Lynn om haar zoon Edward te waarschuwen voor het komende duister, Alleen neemt Edward Lynn niet serieus, tot Lynn de verschijning van het Mysterieuze, bij de geboorte van haar dochter Renesmee omgekomen meisje, Bella te zien krijgt, Oppeens lijkt Edward wel heel geïntreseerd in Lynn. Beetje bij beetje ontdekt Lynn steeds meer geheimen over Edward, en zo ook dat hij de Vader van Rennesmee is, en dat hij Rennesmee in zijn eentje opgevoed heeft, en natuurlijk ook nog zijn allergrootste geheim...

Dit verhaal verteld hoe het gegaan zou zijn na Breaking Dawn als Bella de bevalling niet overleefd had.

plzz let niet op spelfouten, ik ben gewoon te lui om ze te verbeteren :P

mot ik dit verhaal doen of niet? als ik genoeg Reactier heb zet ik een link van het verhaal bij dit bericht (mochten de reacties positief zijn dan he)

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 21:02 ]

Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

Als jij het wilt doen, dan doe je het. Zo simpel is het.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"