• een van myn beste vrienden Tiemen is vandaag gevallen en toen ging zijn knie dubbel en nu heeft hij gips. x3 vind je da nie sielig voor mijn mini tom kiddo ? x3 [/hy doet me op de een of andere reden aan tom denke wnt hy waggelt net so n_n]


    We can only learn to love by loving.

    xD Da's zielig :O :(


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou, vind je het zielig voor mij als ik zeg dat ik 2 keer in 1 jaar aan dezelfde poot in het gips gelegen heb omdat ik zo lomp was om mijn voet te breken :P Wens hem beterschap ^^

    OMG WAT ZIELIG!! THAT POOR THINGG!! BTERSCHAP VOOR DIE JONGEN DIE IK NIET KEN x]!!

    Nou, vind je het zielig voor mij als ik zeg dat ik 2 keer in 1 jaar aan dezelfde poot in het gips gelegen heb omdat ik zo lomp was om mijn voet te breken :P Wens hem beterschap ^^

    dat vind ik ERG sielig voor je x3 en salk doen x3


    We can only learn to love by loving.

    OMG WAT ZIELIG!! THAT POOR THINGG!! BTERSCHAP VOOR DIE JONGEN DIE IK NIET KEN x]!!

    whaha x3

    en het leuke is hy is dit weekend by sijn vader met sijn zus [myn bf lauren] en dan komk altijd langs en dan benk altijd aan het hyperen en dan kan hij nie vluchten x3 [/best wel gemen]


    We can only learn to love by loving.

    Hoe zieliig x'D


    A. ikmisje.

    ÖÖ Dat is zielig voor hem schatzel XD Ik = ook zielig ik moet 60 woordjes latijn leren en repetitie engels voor morgen die ik moet leren want die telt 3 x mee :(


    I do not hook up.