• ik voel me vet klote
    1. Ben ziek heb de griep en alles er om heen :S. normaal mocht ik zo thuis blijven, maar nu moest ik naar school -_-'' hield het eerste uur niet eens uit. bn gwn nr huis ggn:Y)
    2. Een jongen die ik leuk vond heeft sinds gister een vriendin -_-'' klerezooi o.O

iemand tips?

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

@ je numr 2:
    Wat kut! Ö
    Denk maar in jezelf: "Dat duurt nooit lang, als hij mij ziet dumpt hij die biaaatch meteen."
    x]

One man's fun is another's hell.

@ je numr 2:
    Wat kut! Ö
    Denk maar in jezelf: "Dat duurt nooit lang, als hij mij ziet dumpt hij die biaaatch meteen."
    x]

ut ligt ff iest anders xD
    ik ken hem via internet en heb hem 3 x in het egt gezien maar hij mij niet xD dus ik ken hem allen via msn. en zij is veel mooier dn ik:|

1. Juhj.. ikben ook ziek..

2. Das vervelend.. Maar.. als het een stom mens is weet je al meteen dat die jongen jou niet waard is en dat hij het maar bij dat stomme mens houdt dan xD

Er zwemmen meer visjes in de zee.. [god dat klinkt slecht.. heb net ariel de kleine zeemeermin gezien xD^^]

Wie du mir, so ich dir.

1. Juhj.. ikben ook ziek..

2. Das vervelend.. Maar.. als het een stom mens is weet je al meteen dat die jongen jou niet waard is en dat hij het maar bij dat stomme mens houdt dan xD

Er zwemmen meer visjes in de zee.. [god dat klinkt slecht.. heb net ariel de kleine zeemeermin gezien xD^^]

Niet op der letten, ze is vandaag heel droog bezig xD
    Vooral met der spontane toiletbezoekjes waardoor ze inspiratie krijgt :Y)

Beterschap, ik ben ook ziek xD

ut ligt ff iest anders

ik ken hem via internet en heb hem 3 x in het egt gezien maar hij mij niet dus ik ken hem allen via msn. en zij is veel mooier dn ik

Oeh ;O nog kuttiger .
    Maar euh, spreek msschien met hem af en zeg wat je van 'm vindt. En zeg dat je je kut voelt doordat hij een vriendin heeft (zeg niet dat hij het moet uitmaken.)

One man's fun is another's hell.

Ben ook een soort van ziek… En in de liefde gaat het bij ook niet goed… Dus, troost je. xD

xX Elien

" I'm not your boyfriend, baby. "

Nou, ik ben verliefd op een jongen äber hij is verliefd op iemand anders, weet wel niet zeker of het nog zo is twee weken geleden was het zo

mn ouders zijn tegen mensen ontmoeten via internet dus een afspraak gaat niet lukken:S
    en ik ga nooit zegge wat ik voor hem voel omdat ik het zelf niet eens weet:S en hij is 2 jaar ouder:S

en nu komt
    3. ben nog steeds ziek en vrijdag is het school feest:S wil er zo graag heen :'(

ik ben ook ziek. u_u